העתק מערכות
-
@שואל-שאלה אולי תעלה צילום מסך מלאה ותנסה שוב
-
@טנטפון
הקלטת מסך -
@שואל-שאלה סים לב בורדתה את הוי ליד מה להעתיק תכניס את הוי וזה יעבוד
-
@טנטפון
זה העתיק לי רק משהו אחד
אך את השלוחה עצמה זה לא העתיק

-
מה הגדרת בשלוחת המקור?
-
@שואל-שאלה אל תגדיר שלוחה מראוש
-
@121244
type=menu
title=עדכונים והודעות -
-
@שואל-שאלה בשתיהם
-
@טנטפון
ניסיתי - לא עובד -
@טנטפון
אולי זה קשור לאתר דרך נטפרי? -
@שואל-שאלה לא אמור להיות קשור תנסה עם מערכת אחרת
-
@שואל-שאלה
לי זה עבד מצויין עם שלוחה שבתוכה כמה וכמה תתי שלוחות -
@אA
דרך האתר שנפתח בנטפרי? -
@שואל-שאלה
כן.
האתר של עזר פון -
-
@שואל-שאלה
מה עם הקובץ שלי?
גם לא עובד? -
@אA איזה קובץ שלך
-
@121244
שלחתי לך אותו
https://f2.freeivr.co.il/post/172160 -
@אA
לא ניסיתי
אבל אשמח להסבר איפה אני שם את הקובץ? ואיך בדיוק זה מעתיק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות