עזרה דחוףףףףףףףףף!!!!
-
תגובה: תפריט זיהוי דיבור - חינמי
אני הגדרתי את ההגדרות שכתוב בשלוחה בשם spi וזה לא עובד אני יצרף את ההגדרות ששמתי.
type=record
title=
api_add_2=1=מנהל
api_add_3=2=מזכירות
api_add_4=3=הנהלת חשבונות
;; DUP type=api
;; DUP title=
api_link=https://dibur.onrender.com//run_transcription
api_add_0=key=AIzaSyDhaEqL2JrZHr6yLcGT125IcTfu6eFzYQ4
api_add_1=token=(033060965:033060965)
;; DUP api_add_2=8
;; DUP api_add_3=
;; DUP api_add_4=api_000=rapi,,record,//api,,no
api_call_id_send=no
api_phone_send=no
api_did_send=no
api_enter_id_send=no
api_enter_id_name_send=no
api_time_send=noשינתי את מספר המערכת והסיסמא שלא יפרצו לי למערכת
-
@אליהו-קטורזה
עשית את חלק א'? -
@שואל-שאלה אשמח שפשוט שלח לי את כל ההגדרות ותגיד לי איפה לשים כל הגדרה
-
@אליהו-קטורזה
תעשה לפי הסדר את כל מה שכתוב לך כאן ותעדכן אותי האם זה עובד לך או לא - ואם לא ננסה להבין מה הבעיה -
@שואל-שאלה לא הבנתי זה כל העינין
-
כדי לומר את השלוחה שאתה רוצה, צריך להכנס לשלוחה מהשלוחה הראשית?
-
-
??????????????????????
-
@אליהו-קטורזה
אני שואל את מה לא הבנת? -
@שואל-שאלה אני עשיתי את מה שאמרו לעשות וזהלא עבד
-
כדי לומר את השלוחה שאתה רוצה, צריך להכנס לשלוחה מהשלוחה הראשית?
-
@אליהו-קטורזה
זה שלוחה בתוך השלוחה הראשית - או בתוך כל תפריט -
@שואל-שאלה יפה מה צריך להגדיר בשלוחה הזאת?
-
בקיצור תגיד לי מה אתה רוצה ואני יגדיר לך
-
@שואל-שאלה אני רוצה שמתי שלוחצים 8 בשלוחה הראשית אז זה מקליט ואז נגיד אדם אומר הודעות נכנס לו לשלוחה 2 וכו'
-
פוסט זה נמחק! -
@אליהו-קטורזה
כשאסיים להגדיר אעדכן אותך -
@שואל-שאלה תודה
-
שלחתי אימות
-
@שואל-שאלה 223684
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות