תגובות: מדריך | כך תגדירו וירטואל+ במערכת רגילה!
-
תפתח בדפדפן את הקישור הבא (שים לב לשנות את מספר המערכת והסיסמה):
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=מספר מערכת:סיסמה&action=delete&what=ivr2:/אחרי האיפוס תתקשר למערכת כדי להחיל את הגדרות ברירת המחדל ואז תגדיר שוב את המערכת
-
@CUBASE הוא מחזיר לי שגיאה
{"responseStatus":"ERROR","reports":[],"message":"error","success":false,"action":"delete","yemotAPIVersion":7} -
@פשוט-מאוד תנסה בלי סלש בסוף הקישור
-
@CUBASE לא עוזר
הבעיה היא נראה לי כי צריך אימות דו שלבי לא? -
@פשוט-מאוד
לא. -
@פשוט-מאוד מוזר, זה נראה כאילו יש לך בעיה במערכת, אתה בריסיילר?
-
@CUBASE לא אבל פתחתי את זה דרך האתר
-
@פשוט-מאוד תקשיב הסיפור מוזר, רוצה לתת לי מספר מערכת וסיסמה ואנסה לראות אם אני יכול לטפל במשהו? (אתה יכול לשנות את הסיסמה זמנית אם אתה חושש)
-
@CUBASE @אa
האם זה חייב להיות בתפריט ראשי ?
ההגדרות שהיה כתוב ב ivr.ini כתבתי בכל השלוחות ולכן איני צריך לקובץ כזה.
אך השאלה האם Did_Go_To.ini צריך תפריט ראשי או לא ?
ניסיתי לחבר על לא תפריט ראשי והוא מיד מחייג אפי' שמוגדר כך {כמובן בשינוי פרטים}...
האם אתה יודע מה הבעיה ?0555555555-0773137770=/יוצאות 0773137770=/נכנסותאך תודה רבה לך על הרעיון...
-
@sh0548534047 תבדוק האם זה עוזר לך (פתח בכרטיסייה חדשה)
-
@CUBASE
בשביל זה אני אצטרך מספר משני , לא? -
@CUBASE כן אשמח
-
@פשוט-מאוד תכתוב פה מספר מערכת וסיסמה ותמחק מיד (אני מקבל התראה למייל כך שאראה את זה גם אם תמחק מיד)
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
2 הערות:
- בשלוחת היוצאות לשמות הקבצים נוסף 1-.
זה יוצר הבנה שזה חלק משם הקובץ. - תוסיף בפוסט קישור לתגובות
- בשלוחת היוצאות לשמות הקבצים נוסף 1-.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות