ביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות
-
@sh0548534047 ואני נכנסתי כמה פעמים היום לבד בכמה מערכות ולא שמעתי שום דבר
-
@י.שווארץ
אולי הם כבר ביטלו את התזכורת הזאת ?
אם יש לזה אפשרות כזאת.... -
@sh0548534047 לא עשיתי שום דבר
לא שמעתי א"ז אף פעם -
@י.שווארץ
יש עוד מנהל במערכת ? -
@sh0548534047 יש
אבל הוא לא נכנס לניהול -
@י.שווארץ
לא יודע תפנה לשירות לקוחות ותשאל אותם אם אתה על רייסלר -
@sh0548534047 אני על רייסלר
בדיוק זה אני אומר למה שלמתמש ברייסלר לא תהיה האפשרות להוריד הפרסומות? -
-
@sh0548534047 אני יודע
אני לא שואל, אני מתלונן -
איך מבטלים בשלוחת הניהול את החיוב על הפרסומות?
בשביל שיחזור הפרסומות בקו ? -
@kol כתב בביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות:
איך מבטלים בשלוחת הניהול את החיוב על הפרסומות?
בשביל שיחזור הפרסומות בקו ?בעיקרון אמרו לי בשירות לקוחות שביטול זה רק דרכם במייל או בטלפון
-
ניסיתי אצלי במערכת לשלם באמצעות שלוחת הניהול על הסרת פרסומות
שמעתי את הפתיח שמודיע על האפשרות ב 9.9. והקשתי 1
ולאחר מכן שמעתי ”שגיעה במערכת הביבינג”
מישהו יודע?!... -
אולי כבר הגיע הזמן להוסיף האפשרות גם לרייסלרים?
-
כתב בביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות:
@sh0548534047 ואני נכנסתי כמה פעמים היום לבד בכמה מערכות ולא שמעתי שום דבר
אולי ואולי @שלוימי-770
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות