מעבר אחרי הקלטה
-
אל ההגדרות שיש לי בשלוחת הקלטות
menu_record_options_2=end_goto_2 record_end_goto_2=3 menu_record_options_3=record_again menu_record_options_4=continue_recording menu_record_options_5=record_ok menu_record_options_6=record_cancel menu_record_options_7=noop menu_record_options_8=noopאני רוצה שמי שיקיש 7 יעבור לשלוחה 4
איך אני מגדיר את זה תודה רבה -
@BEN-ZION
מקש שתים עובר לאיפה שמוגדר באישור ההקלטה.
מקש שבע מקש להעברה שלוחה אחרת;באישור ההקלטה עובר ל record_end_goto=/3 ;מקש מיוחד להעברה לשלוחה אחרת menu_record_options_7=end_goto_2 record_end_goto_2=/4אם אתה צריך עוד מקש אפשר להשתמש במעבר אחרי הפעלת צינתוק
-
אני צריך שגם יעבור לשלוחה 3 בהקשה על 2
ומי שמקיש 7 יעבור לשלוחה 4 -
מעיון שבדקתי אני מבין שאי אפשר להגדיר שתי מקשים להעברה מיוחדת למי שיש רעיון לקומבינה אחרת
שיהיה מעבר לשתי שלוחות בלחיצת כפתור שהתפריט יהיה חלק מתפריט של אחרי הקלטה -
@BEN-ZION
מקש שתים עובר לאיפה שמוגדר באישור ההקלטה.
מקש שבע מקש להעברה שלוחה אחרת;באישור ההקלטה עובר ל record_end_goto=/3 ;מקש מיוחד להעברה לשלוחה אחרת menu_record_options_7=end_goto_2 record_end_goto_2=/4אם אתה צריך עוד מקש אפשר להשתמש במעבר אחרי הפעלת צינתוק
-
@יוסף-חיים-5 אני צריך עוד מקש תודה עזרת לי מאוד
-
B BEN ZION סימן נושא זה כשאלה
-
B BEN ZION סימן נושא זה כנפתר
-
@BEN-ZION מקש 8 מפעיל צינתוק, אח"כ עובר לשלוחה 9.
;שליחת צינתוק menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk record_after_tzintuk_goto=9 ;מספר הרשימה list_tzintuk=99
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות