"צ'אט פון" בקו-המכלול
-
שמעתי שב @קו-המכלול יש דבר כזה,
פותחים לכל המבקש תיבה/שלוחה פרטית משלו בשלוחת ה"צ'אט פון/קול"
ואז אפשר להשאיר הודעה פרטית לכל אחד.כיצד מגדירים דבר כזה?
-
מסובך מאד
עושים שלוחת תפריט ושמה עושים מלאאאא שלוחות השמעת קבצים ובשלוחות שמים סיסמה
ואז עושים עוד שלוחת תפריט ששם עושים כמו ההשמעת קבצים רק כהקלטות ואז אומרים הקש את מספר התיבה וככה הוא מקליט לתיבה של מי שהוא רוצה -
הסתבכת סתם אפשר לעשות זאת באמצעות הקלטה ושמיעת קבצים לפי ip
-
יש אפשרות פשוטה בהרבה.
כאן
תבדוק בשלוחת הקלטות באזור התעשייה את ההגדרות של שלוחת הקלטות אישיות,
ואז תבחר את סגנון הזיהוי האישי, עיי"ש -
@סבא-המלך רק אין אפשרות לצנתק לההוא להודיע שיש לו הודעה חדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות