שיחה עם זיהוי המערחת
-
מה ההגדרות
-
@יענקי-פולק
אתה רוצה לחייג למישהו אם זיהוי המערכת -
-
@לימוד-בתורת-מרן
בדיוק!!! -
-
@cubase
למה זה לא עובד לי ???
האם זה חייב להיות בשלוחה ראשית במקרה שאני מגדיר רק יוצאות ללא נכנסות...
ככה הגדרתי ואומר שגיאה ובפעם השנייה מנתק.type=go_to_folder title=מעבר לשלוחת השיחות היוצאות go_to_folder=יוצאות -
@sh0548534047
תנסה את זהtype=api api_link=https://ezerphone.com/ezerphone/moduls/caller.php api_add_0=token=מספר מערכת:סיסמא -
@sh0548534047
@אa יצר פה קובץ לבנייה אוטומטית של הוירטואל פלוס של @cubase -
@יהודה-צ.-כ.
@הדיבל-המעופף
תודה רבה כבר הסתדרתי אם זה. -
@יענקי-פולק
אגב, הנה מה שרצית כנס לכאן -
@שואל-שאלה
הוא רצה חיוג ולא ראיית מוזמנים -
@sh0548534047
נכון, אבל הקישור שהבאתי לו זה בכלל לא קשור לנושא הזה
אלא סתם משהו שהוא ביקש ממני -
@שואל-שאלה
עשיתי כל מה שכתוב שם וזה לא מופיע לי -
@יענקי-פולק
אולי המודל הזה הפסיק לעבוד? -
@שואל-שאלה
גם אצלי זה לא עובד. -
אני ביקשתי מהAI שמשהו יצר לעשות לי והוא עשה, אבל זה עם חיוב יחידות.
מי שרוצה זה הקישור: https://palmoni5.github.io/AI_yemot/ -
אני ראיתי שהוא פירסם, לא יודע מי יצר...
-
פוסט זה נמחק! -
@sh0548534047
איך הסתדרת עם שיחה עם זיהוי המערכת כי אני עדיין לא הסתדרתי יש אפשרות שתקפיץ את ההגדרות תודה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות