כמה זמן אפשר לעכב תגובת שרת במודול API ?
-
יש תהליך עם אימות למספר טלפון בנתיים אני משאיר את המחייג להמתין לתגובת השרת עד לקבלת האימות .
כמה זמן מקסימום אוכל להשאיר בלי לשלוח ריספונס? -
@אלי-דובדבן
בערך 3 דקות -
@פיסטוק-פרווה לי זכור שנכתב פה בעבר שאין timeout ל-API במערכת, כל עוד לא החזרת תשובה תקינה/לא תקינה - לא יושמע "אין מענה משרת API" אלא המוזיקה בהמתנה תמשיך.
-
@CUBASE
תמיד יש בסופו של דבר הגבלה השרת לא יכול לפנות ללא הגבלה בכל דבר זה ככה לא רק בימות...
מה שכן תוכל לעשות שאם אין אצלך עדיין תשובה שיחזור לשלוחה שוב עד שיהיה
דוגמא אתה מריץ בדיקה מסויימת שבסיומה יהיה כתוב לך משהו באיזה קובץ אתה בודק בקובץ ואם עדיין אין תשובה מחזיר לשלוחה.
זה רק דוגמא אתה יכול להשתמש איתה לרעיונות נוספים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות