לקראת תחילת חיוב היחידות: סריקת המערכת לאיתור מודולים עם שליחת אימייל
-
@דוד_מלך_ישראל
תודה רבה -
@דוד_מלך_ישראל
תודה רבה,
לאחר שכבר עברתי על המערכת ראיתי שפיספסתי הרבה שלוחות עם מיילemeil_send=cancelכך זה מספיק בשביל שלא ישלח מייל?
או שצריך גם למחוק את כל ההגדרה? -
@שיבקשו-שלשתם תלוי במודולים.
-
אני חושב שימות המשיח צריכים ליצור משהו כזה
אולי הגדרה כללית ברמת מערכת, שתשבית את כל שליחות המיילים.
אולי שמישהו יתנדב לבקש מהם פיתוח כזה.
-
@דוד_מלך_ישראל
מה זה הקובץ הזהStar/2/ext.ini -
@0548552104
שלוחה 2* -
@דוד_מלך_ישראל
אנו נשמח שתעשה כפתור למחיקת ההגדרה של שליחת מייל -
אם כבר להכנסי כפתור שיוסיף את הזימון של השהיית השורה ולא למחוק את ההגדרה לגמרי, שנוכל לראות מה השתנה
התו ; משמש לזה
[זאת אומרת כל שורה שמתחילה ב;
אינה פעילה]תודה רבה
-
@מנסה @לימוד-בתורת-מרן אני חושב שלא כדאי להוסיף כפתור שמוחק שרירותית את כל ההופעות של המייל, בעז"ה בהמשך היום אוסיף אפשרות לערוך את ההגדרות שלוחה מתוך הקובץ.
-
@דוד_מלך_ישראל
אכןראיתי שיש הרבה מקומות שיש את המילה MAIL בהגדרות שלא קשורות ישירות, אם לפני כל מילה כזאת נוסיף ביטול זה ייסב נזק
תודה רבה
-
הקובץ עודכן.
כעת בכל שלוחה שמופיעה בתוצאות הסריקה ישנה אפשרות לערוך את הגדרות השלוחה ישירות מתוך הקובץ.
-
@דוד_מלך_ישראל מטורף!
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות