@אA כתב באחרי הקלטת הודעה לא שולח לי צינתוק:
אני לא רואה את ההגדרה של שם רשימת הצינתוקים.
מופיע בשורה 17
למעיישה, רשמתי עוד פעם את השם מחדש, והתחיל לעבוד, ת"ל!
ואני לא יכול לתת לכם
@אA כתב באחרי הקלטת הודעה לא שולח לי צינתוק:
אני לא רואה את ההגדרה של שם רשימת הצינתוקים.
מופיע בשורה 17
למעיישה, רשמתי עוד פעם את השם מחדש, והתחיל לעבוד, ת"ל!
ואני לא יכול לתת לכם
@אA כתב בתגובה: הדרכה לדעת מי נרשם לצינתוקים במדויק ושמי שלא נרשם יקבל הודעה בכניסה לקו להירשם:
אז תוכל בנוסף להוסיף שבכל כניסה לשלוחה של המערכת יעבור לשלוחת הוספת המספר לרשימה הנ"ל ותשתיק את מספרך כבר רשום או משהו כזה.
חשבתי,
הרבה יותר פשוט
בכניסה לתוך השלוחה של המערכת (מי שהצליח לעבור את כל הפילטרים)
הוספתי פילטר לפי רשימת תפוצה, שמי שלא קיים יעבור דרך שלוחת ההוספה (השקטה) לרשימת הצינתוקים
תודה רבה על כל העזרה הצמודה אין לי מילים
@אA כתב בשלוחת הרשמה לצינתוקים עם/ בלי הזמנה ע"י המנהל:
לגופו של עניין, צדקתי במה שאתה מחפש?!
כן!
כעת הגדרתי כך:
1=../members
3=../tzintuk/3
Hash=/
ואני חושב שהוא עובד לי,
מצב מנהל - מאפשר מחיקת הקובץ או הוספת כותרת וכדו'. (admin_options)
כדי שתהיה גישה לאפשרויות אלו חייב להיות מצב מנהל מחובר, כלומר ניתן להיכנס לניהול ולצאת חזרה למערכת ע"י הקשה על מקש כוכבית, ואז תוך כדי שמיעה כמאזין להקיש *0 (ברירת מחדל של admin_options) ולגשת לניהול הקובץ.
אפשר גם להחליף מקש כמו שמופיע לעיל
אפשרות מחיקת הקובץ מהטלפון שהקליט את ההודעה
גם במידה והמאזין איננו מחובר כמנהל, אבל הטלפון שלו הקליט את הקובץ, יוכל לאפשר רק מחיקה של הקובץ בלבד.
התפריט של המנהל הוא בקובץ M1559
מה התפריט של מספר הטלפון ממנו הקליט את ההודעה?
(שניהם הרי יושבים על אותה פעולה (admin_options)
כמו כן האם יש תפריט נפרד למקש כוכבית (אפשרויות נוספות) M1391
כך:
למנהל יושמע תפריט אחד (פרטי הקובץ/ מחיקת קובץ/ שכפול/ העברה וכדו')
למקליט ההודעה יושמע תפריט אחר (פרטי קובץ/ מחיקת הקובץ)
ולמאזינים יושמע תפריט שלישי? (פרטי הקובץ)
איך אני עושה ביטול של ההשמעה כולל הקראת התיקייה ומספר הקובץ
בדומה לביטול של העברת קובץ?
שינוי הודעה לאחר העברה
ברירת המחדל היא שהמערכת תקריא את השלוחה אליה הועבר הקובץ.
כדי להגדיר שהמערכת תשמיע רק הודעה כללית (למשל: "הקובץ הועבר בהצלחה") ללא ציון שם השלוחה, ניתן להגדיר:playfile_control_play_file_move_say_folder_move=no
@דוד_מלך_ישראל
תודה רבה,
לאחר שכבר עברתי על המערכת ראיתי שפיספסתי הרבה שלוחות עם מייל
emeil_send=cancel
כך זה מספיק בשביל שלא ישלח מייל?
או שצריך גם למחוק את כל ההגדרה?
@פלוס כתב בבקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה:
אתה יכול לשלוח לו הודעה אישית מבלי להקיש את מס' הטלפון שלו
ואיך הודעה אישית תחבר אותו לקו?
@שואל-שאלה כתב בבקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה:
בסיום שמיעת מספר הפלאפון תעבור אוטמטי לשליחת ההזמנה
ואני יצטרך להקיש את המספר בעצמי, או שאפשר שהוא יזכור את המספר בעצמו?
יש לי כיום שלוחה שאליה מועברים מי שלא רשום לקו
שם ניתן להשאיר לי הודעה עם בקשה להצטרפות
אני צריך לשמוע את מספר הטלפון, ולשלוח לו שיחת הזמנה
האם ניתן לעשות את זה יותר קצר?
או ע"י שליחת הזמנה חוזרת- בעת שמיעת ההודעה
@אA כתב בהגבלת רשימות צינתוק:
זו הרשימה?
אכן!
ועשיתי את זה דו כיווני (גם בהרשמה לראשונה הסרה מהשניה) וגם אומר אותו דבר ולא מסיר
@אA כתב בהגבלת רשימות צינתוק:
הגדרתי כך:
type=tzintuk
title=הסרה members
lits_thintuk=members
tzintuk_type=removing_to_list
tzintuk_end=/
עשיתי הפניה לאחר רישום לרשימ"צ השניה הפניה לשלוחה דלעיל לשם הסרה שקטה
אך למעשה הוא לא הסיר מהרשימה הראשונה, ולאחמ"כ הוא אומר לי "לא הוגדרה רשימת צינתוקים" (הודעה M3331)
@אA כתב בהגבלת רשימות צינתוק:
תגדיר פילטר לפי רשימת צינתוקים בכניסה להרשמה שמי שנמצא באחת מהרשימות יעבור לשלוחה אחרת.
אבל אז הוא לא יוכל ל החליף רשימה אף פעם,
אני מעדיף שיהיה הסרה אוטומטית בעת רישום לקבוצה השניה
האם יש הגדרה להסרה שקטה מרשימ"צ?