ימות המשיח העלה את המחיר הורדת פרסומות אמיתי??
-
@שואל-שאלה
לא פרטי ולא עסקי
קו קשר לחברי קהילה -
-
הם התקשרו להודיע או שרק מי שמתקשר מעכשיו זה 30 ש"ח?
-
@המומחה
מי התקשר? -
@שואל-שאלה אני שואל, איך הםהעלו מחיר?
פשוט התחילו לגבות יותר?
התקשרו להודיע?
או רק מי שמעכשיו רוצה להוריד פרסומות זה עולה יותר? -
@המומחה
עדין אין לי פרטים מדויקים
בעז"ה אני אדבר איתם ביום ראשון דרך שירות הלקוחות - ואברר את הנושא -
@שואל-שאלה אני דיברתי עם השירות לקוחות והיא טענה לי שזה לפי כמות דקות (זה היה נשמע שעדיין אין דברים ברורים כל כך, ניסתי לשאול אותה פרטים מדוייקים אך זה היה נראה שהיא לא מונחת בפרטים וכל שאלה שלי שאלה מישהו אחר לצידה) העלות לפי השימוש אבל לרעה כלומר מי שפעם היו לו הרבה דקות אז היה לו פריוולגיה היום בדיוק הפוך ככל שיש לך יותר דקות ושימושים בקו העלות נהיית יותר גבוה וזה נע בין 9.9 לחודש ועד ל 350 שוב תלוי בכמות הדקות ובכמות המחייגים למערכת.
-
@פישל
בעצם זה מתחשבן לפי כמות הדקות ולא לפי פרטי או עסקי? -
שואל-שאלה כתב:
בעז"ה אני אדבר איתם ביום ראשון דרך שירות הלקוחות - ואברר את הנושא
דיברתי עם שירות הלקוחות והם אמרו לי שזה תלוי בכמה פרמטרים מסוימים
זאת אומרת: שאם למשל יש לי מערכת מסוימת וכשהורדתי בזמנו את הפרסומות זה עלה לי 9.9 ש"ח - זה נשאר כך והם לא משנים את החיוב בלי להודיע לי על כך
ואם אני רוצה עכשיו להסיר פרסומות בקו אחר הם נכנסים לקו ובודקים - ואז הם מחליטים את סכום הסרת הפרסומות -
@שואל-שאלה
מה זה נקרא שהם נכנסים לקו לבדוק הרי אתה יכול לעשות זאת לבד ואם באיזור האישי הם לא עדכנו שזה עולה יותר יקר הם יכולים לנסות לבקש בא נראה אם נסכים לשלם יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות