קוד אימות מהיר
-
חשבתי שאולי במייל שמגיע יהיה סוג של כפתור העתקה
ואז יהיה הרבה יותר מהר וקל(במיוחד לעצלנים.....
) -
@פיתה
מצטרף לבקשה.ו... פיתה! איך השתנת, אני רגיל לראות אותך תכלת... טוב, גם אני לאחרונה קצת השתנתי, מה לעשות, כולם גודלים... גדילה וירטואלית
-
@פיתה גם אני מצטרף
-
-
אתה יכול להחזיר את הצבע כמו שלי שהיה לך!!
?
-
אתה יכול להחזיר את הצבע כמו שלי שהיה לך!!
אבל כפי שכתבתי ל פיתה, גדלנו... טוב לי עם הצבע שהביאו לי...
חבל שא"א לעלות תמונת פרופיל, היה יותר מעניין. -
@פלוס
לך אולי טוב.....
לי לא ממש.......ולא הבנתי למה התכוון @לימוד-בתורת-מרן שכתב שאפשר לשנות את הצבע?
-
@פלוס
עכשיו הבנתי!
(רואים לפי הצבע .....) -
-
@לימוד-בתורת-מרן
כן הבנתי מה אמרת
לא הבנתי איךעכשיו כבר הבנתי....
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות