• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    SMS חוזר אוטומטי קבוע, לSMS שנשלח למספר וירטואלי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
    10 פוסטים 3 כותבים 13 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מחובר
      אוהל-סמס
      נערך לאחרונה על ידי

      יש לי קו וירטואלי ששולחים אליו הודעות SMS להעביר אותם למייל קבוע, ואני מעוניין שלכל הודעה שתתקבל - תישלח מהמערכת הודעה אוטומטית (עם טקסט שאבחר) למספר השולח.

      איך עושים את זה?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מחובר
        אוהל-סמס @אוהל-סמס
        נערך לאחרונה על ידי

        ועוד: איך אני יכול לשלוח הודעה אחת למספרים מרובים בבת אחת, דרך הניהול המערכת של ימות המשיח (שיש שם אפשרות למספר אחד כל פעם)?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מחובר
          אוריה דניאלי 0 @אוהל-סמס
          נערך לאחרונה על ידי

          @אוהל-סמס לגבי שליחת הודעת אישור, או שתבקש בשירות לקוחות לפתוח וובהוק לשרת ולא רק למייל, ואז לבנות ידנית, או שתעשה סריקה אוטומטית למייל כל כמה שניות, ואם יש הודעה חדשה - תחזיר הודעה למספר השולח (הכל חייב להיות על ידי קוד עצמאי שלך - אין לימות המשיח שירות כזה מובנה). אפשר גם תאורתית כל כמה שניות לעשות קריאת API של בדיקת הסמסים האחרונים, ועל פי זה לדעת מתי לשלוח ולמי, אבל למיטב ידיעתי זה מוגבל לכמות קריאות/נתון לחסימה של ימות בשימוש לא סביר...

          לגבי שליחה לכמה אנשים - חייב להיות על ידי API, אם תשנה את המספר לקו תוכן ולא וירטואלי, תוכל לעשות שליחה דרך קמפיין, בוירטואל פלוס חייבים לשלוח בלולאה הודעה הודעה.... (לא נראה לי אפשר לשלוח מערך מספרים...)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מחובר
            אוהל-סמס @אוריה דניאלי 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @אוריה-דניאלי-0 תודה על המענה.
            הוובהוק לשרת הזה - עולה כסף בנוסף להעברת סמס למייל, או שאפשר להוסיף אותו לשירות של המייל?

            אין לי שום מושג בענייני שרתים וכו'. בקושי הצלחתי לפתוח את המערכת הנוכחית...

            המייל אליו מגיעות ההודעות הוא מייל של הציון של הרבי מליובאוויטש (כשהמספר שלי נותן מענה לנמנעי מייל ווואטסאפ שרוצים לשלוח שמות לברכה ובקשות), ומגיעות אליו הודעות מייל מכל העולם, כך שהאפשרות של הסריקה לא תעזור כאן.

            א א ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מחובר
              אוהל-סמס @אוהל-סמס
              נערך לאחרונה על ידי

              אגב, אני חדש כאן בפורום.
              יכול להיות שאם אפרסם את השאלה בשלוחה אחרת מרכזית יותר בפורום - יותר אנשים יתייחסו אלי', ויעזרו עם הניסיון שיש להם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אוריה דניאלי 0 @אוהל-סמס
                נערך לאחרונה על ידי

                @אוהל-סמס לא יודע אם התשלום בנוסף או ביחד לוובהוק לשרת ולמייל.
                תשאל בשירות לקוחות, ואגב, אם תגיד להם את המטרה הם יכולים לעזור...
                אם זה תשלום בנפרד, אז פשוט תעשה רק לשרת, ושהשרת ישלח את המיילים...

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שלוחה-404 @אוהל-סמס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אוהל-סמס מה מגיע למייל ? אם בגוף המייל מופיע המספר ששלח אתה יכול לעשות סקריפט של גוגל שיקרא כל מייל נכנס ויחזיר לו תשובה אתה גם לא חייב דרך ימות כל ספק SMS אתה יכול להשתמש
                  ייתכן ואם זה יהיה בעזרה הדדית יעזרו יותר יש לך בכלי הנושא למעלה יכולת להעביר את הנושא מיקום

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מחובר
                    אוהל-סמס @אוריה דניאלי 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אוריה-דניאלי-0 כתב:

                    אז פשוט תעשה רק לשרת

                    מה זאת אומרת, שלא יהי' העברת סמס למייל - אלא העברת סמס לשרת ומהשרת זה ישלח למייל?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מחובר
                      אוהל-סמס @שלוחה-404
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שלוחה-404 העניין הוא שאין לי גישה למייל היעד, ומגיעים אליו מיילים אחרים שלא דרך המספר שלי

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מחובר
                        אוריה דניאלי 0 @אוהל-סמס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אוהל-סמס לכן האופציה היחידה זה או וובהוק נוסף לשרת, או להחליף את הוובהוק מוובהוק למייל לוובהוק לשרת, והשרת יקבל את הסמס, יחזיר תשובה לשולח (דרך ימות או כל חברה אחרת) ובנוסף, ישלח למייל של האויהל הודעה עם התוכן.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון