עזרה ליצור קו של שידורים חיים מאתרי חדשות (כעין מה שהיה ב"נייעס החרדי") דרך שידור חי אינטרנטי מה אני צריך לעשות כדי שזה יקרה אשמח להסבר במילים פשוטות
-
-
נראה לי לעניות דעתי,
שכדאי לך לעשות זאת לא דרך ימות המשיח אלא דרך חברה אחרת.
כמו שראיתי שיש קו "ניוז קליק" שיש שמה הרבה ערוצי רדיו וכדו'.רק מעניין אותי מאוד באיזה חברה פתחו את זה?
אם למישהו יש מושג אשמח שיגיב כאן.
זה יכול לעזור להרבה אנשים.
בתודה מראש! -
@שטיינהרטר
כדי ליצור קו של שידור חי תצטרך דבר ראשון קישור סטירמינג של השידור החי
קישור סטירמינג זה אומר, קישור שכשאתה נכנס אליו אתה רואה דף אינטרנט בלי שום רכיב נוסף, רק השמע של השידור.כדי להגיע לכזה קישור תבצע את השלבים הבאים:
כנס לאתר כלשהוא שיש בו את השידור החי,
תלחץ F12 במקלדת (או קליק שמאלי בעכבר > בדיקה)
ואז ייפתח לך כמו מסך (בדרך כלל בצד של האתר) שבו תוכל לראות את כל מה שמרכיב את הדף שמוצג לפניך,
כל הרכיבים התמונות וכו'
(אחרי שלחצת F12, תרענן שוב פעם את הדף.)עכשיו תעבור לתגית, רשת יהיה לך שם רשימה של קישורים, כל מיני קישורים שאם תכניס כל אחד מהם בדפדפן, אז אתה תראה כל מיני דברים מוזרים כאלו, זה יכול להיות סתם תמונה שמופיעה איפשהו באתר, זה יכול להיות כל מיני טקסטים באנגלית (על רקע שחור...)
וכו'
אחד מהקישורים זה הקישור סטירמינג שאתה צריך, זה קישור שאם תכניס אותו בדפדפן, אז אתה תראה דף חלק עם ה'שמע' של השידור,אם הצלחת את כל זה,
נשאר לך רק להכנס לאתר ניהול לעבור לתגית, שידור חי אינטרנטי, > צור שידור > כתובת קישור - תכניס את הכתובת של השידור סטירמינג
אח"כ תראה כמו טבלה כזו - חפש שם כפתור של "העתק הגדרות" או משהו כזה,
תפתח שלוחה כלשהי - תעתיק לשם את ההגדרות,
ו..
זהו.כדאי שתדע שאם מדובר בקישור בעייתי דהיינו - אחד מערוצי הטלוויזיה / רדיו שהוא לא מהערוצים החרדיים,
אז חבל על כל העבודה, כי ימות חוסמים את זה אוטומטית, וגם עלולים לעשות עליך כל מיני 'סנקציות'. -
השאלה אם יש לי אתר שהמבזקי חדשות שם הם קבצי 'טקסט' ולא קבצי MP3 האם יש דרך לקבל את זה למערכת אחרי המרה לקבץ שמע
אתן דוגמא יש באתר של פורום פרוג מבזקי חדשות https://www.prog.co.il/news/ ואחרי שעשיתי בדיקה הגעתי לדף של הקודים עשיתי רשת מדיה ואז ראיתי רק שתי קבצי שמע קצרים וכל החדשות שם הם קבצי טקסט האם יש דרך להמיר אותם לפני שהם נכנסים לאתר של ימות<? -
@y6714453
אני מקפיץ פוסט שכתבת לפני 10' חודשים
בשביל להבהיר לכלל הציבור את הנקודות בשידורים
https://f2.freeivr.co.il/post/156730
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות