קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
-
@מאיר-אמר
לא הבנתי מה הרעיון ??? -
@sh0548534047
שקווים שחסומים בועד בני תורה אז להתקשר אליהם אי אפשר
אבל אם עוברים אליהם דרך מערכת אחרת אז אפשר
אז ממילא הרעיון של @מאיר-אמר - לפתוח קו ובתוכו יהיה את המעברים לקווים שחסומים - וזה נקרא ניוד קווים -
עד שבני תורה יחסמו את הקו שלו מה הרעיון בזה ???
-
@sh0548534047
למה שיחסמו, בגלל שהוא עושה מעברים לקווים שלא פתוחים?
לא נראה שבגלל זה יחסמו לו את הקו
כי כל מה שחוסמים קו זה רק אם התוכן בעייתי - אבל כאן שזה רק מעברים לא נראה לי -
@שואל-שאלה אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?
-
רק אם התוכן בעייתי
מה זה בעייתי אם לא זה ?? -
אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?
צודק - אכן סברא הגיונית
כנ"ל - @sh0548534047 -
@sh0548534047 @cubase לא יתכוונתי שזה חסום משום דברים לא טובים, אלא שלפעמים פותחים קו וזה לא פתוח לקומה הכשרה סתם (המספר) אז עשיתי פתרון! כמו דוד החקיין שהכל תוכן נקי אך המספר לא פתוח!
-
@מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"
-
@CUBASE אז לא לתפוס אותי על המילים,
הבנת למה אני מיתכוון, לא היתכוונתי על זה שזה לא כשר!! היתכוונתי שזה לא נותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות