• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    העלת קובץ בודד בapi

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    55 פוסטים 6 כותבים 314 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מחובר
      האדם החושב @החסיד
      נערך לאחרונה על ידי האדם החושב

      @החסיד תעביר את הטוקן בpayload ולא כפרמטרים.

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מחובר
        החסיד @האדם החושב
        נערך לאחרונה על ידי

        @האדם-החושב
        כבר אמרתי כמה פעמים, אם אני שולח את זה בתוך הbody זה לא עובד בכלל, וזה כבר נותן לי שגיאה על הטוקן, בגלל זה שמתי את הטוקן והשלוחה בתוך הurl ועכשיו החלק הזאת כבר עובד, הבעיה עכשיו היא עם הקובץ עצמו שאני לא יכול לשים בהurl.
        אשמח אם מישהו יכול לעבור על הצילומי מסך שנתתי ולהגיד לי איפה בדיוק לא כתבתי נכון.

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ה מחובר
          האדם החושב @החסיד
          נערך לאחרונה על ידי

          @החסיד זה קוד שעובד לי בgoogle script

          const TOKEN = ""
          const YEMOT_URL = "https://www.call2all.co.il/ym/api/"
          
          
          function UploadFile(path, blob){
            const formData = {
              token: TOKEN,
              path: `ivr2:/${path}.wav`,
              convertAudio: "1", // ברירת מחדל: המרת אודיו
              autoNumbering: "false", // ברירת מחדל: מספור אוטומטי
              file: blob // צרוף ה-Blob של הקובץ
            };
            const options = {
              method: 'post',
              payload: formData,
            };
            return JSON.parse(UrlFetchApp.fetch(`${YEMOT_URL}UploadFile`, options)).responseStatus === "OK";
          }
          

          שים לב שהטוקן חייב להיות טוקן אמיתי ולא מספר מערכת:סיסמא.

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה מחובר
            החסיד @האדם החושב
            נערך לאחרונה על ידי

            @האדם-החושב
            הקוד שלך באמת עובד טוב, אבל משום מה בהקוד שלי זה לא עובד אפילו שאני כותב בדיוק כמוך.
            אולי תקח רגע לעבור על הקוד שלי לראות אם אתה רואה משהו שלא כתבתי נכון
            הנה זה שוב פעם:

            screenshot-2026-06-22-142712.png

            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מחובר
              אA @החסיד
              נערך לאחרונה על ידי

              @החסיד
              התגובה שחוזרת היא שלא נמצא קובץ להעלאה.
              או ששם הקובץ שגוי או שהנתיב שגוי.
              הקוד עובד מצויין.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אA @החסיד
                נערך לאחרונה על ידי

                @החסיד
                תמחוק מיד את כל התמונות שהעלאת!!!
                העלאת עם טוקן שלך

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה מחובר
                  החסיד @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA
                  אני יודע מה השגיאה הזאת אומרת, זה לא הבעיה שלי.
                  אני שואל למה אני מקבל את השגיאה הזאת, למרות שכתבתי הכל נכון ויש באמת קובץ שמע בהמערך 'attachments'.
                  לגבי הטוקן, אל תדאג, אין מה לראות בהמערכת שלי...

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מחובר
                    אופיר @החסיד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @החסיד אולי זה שאלה מציקה, אבל מאיפה אתה בטוח שיש קובץ ב-attachments? תנסה להוסיף כתיבה ללוג של גודל הקובץ (לדוגמה) של attachments[0] בכדי לוודא.

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מחובר
                      החסיד @אופיר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אופיר
                      כבר בדקתי את זה כמה פעמים, ועשיו בדקתי עוד פעם, יש שם קובץ. (ותודה על הרעיון, לא חשבתי מזה עד עכשיו, בדקתי את זה עד עכשיו על ידי שליחה לעצמי מייל דרך גוגל סקריפט עם המערך)
                      ואתה צריך גם לזכור שהבעיה כבר מתחילה שימות לא מקבל את הטוקן כשזה נמצא בתוך האובייקט.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מחובר
                        אופיר @החסיד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @החסיד נראה לי שכתבת שניסית אבל בכל זאת אני שואל שוב, ניסית להעביר את כל הפרמטרים בURL חוץ מהקובץ?

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מחובר
                          החסיד @אופיר
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אופיר
                          כן, עד עכשיו הייתי מנסה הטוקן והשלוחה, ועכשיו ניסיתי גם הפרמטרים האחרים חוץ מהובץ עצמו.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מחובר
                            אופיר @החסיד
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @החסיד מתקבלת אותה שגיאה? (חסר קובץ?)

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מחובר
                              החסיד @אופיר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אופיר
                              כן

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מחובר
                                אופיר @החסיד
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @החסיד יש לי רעיון, אני יתן לך URL אחר לשלוח את הקובץ וככה נבדוק אם באמת זה מגיע, בסדר?

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה מחובר
                                  החסיד @אופיר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אופיר
                                  אשמח לנסות

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מחובר
                                    אופיר @החסיד
                                    נערך לאחרונה על ידי אופיר

                                    @החסיד תשלח לכאן (עדיף קובץ קטן)

                                    https://noam.page.gd/test_file.php
                                    

                                    זה קוד שעובר על כל הקבצים שהתקבלו ומחזיר לך רשימה להם עם הגודל של כל קובץ
                                    תעלה צילום של הלוג מה הוא מחזיר

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה מחובר
                                      החסיד @אופיר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אופיר
                                      איך אני מצרף את הקובץ?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א מחובר
                                        אופיר @החסיד
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @החסיד כמו ששלחת לימות

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ה מחובר
                                          החסיד @אופיר
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אופיר
                                          אני לא מוכן! אתה יוכל לראות את הטוקן שלי.

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מחובר
                                            אופיר @החסיד
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @החסיד אני יכול לראות אותו בצילום מסך למעלה...
                                            בכל אופן, אתה יכול לשלוח בלי הטוקן

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון