סימניה לעזרה בהגדרות מתקדמות
-
@איל-משולש
העלאתי קובץ והוא לא עלה עכשיו העלאתי מחדש ועובד מדהיהםםםםםםםםםםם -
@איל-משולש
ועוד משהו אני עובד עם כמה וכמה מערכות ועכשיו אני צריך לעשות לכל אחד סימנייה

אין אפשרות שיזהה אוטמטית???????? ואגב יש"כ עצוםםם זה עוזר מאוד
וגם אתה חייב לעשות את זה דווקא בישן או שאפשר גם בחדש? -
@הדיבל-המעופף שים לב למה שכתבתי, זה עובד לכל המערכות!!! המערכת היא בסה"כ שרת לשמירת הקובץ!
תראה למעלה הוספתי ממשק לניהול ההגדרות
בהצלחה
נ.ב. לגבי האתר החדש אני יבדוק את זה -
@איל-משולש
וגם אתה חייב לעשות את זה דווקא בישן או שאפשר גם בחדש?עדכנתי את הסימנייה גם לאתר החדש (שים לב לעדכן שוב את הטוקן)
שים לב שבאתר החדש צריך ללחוץ בקובץ על שמור והוא לא שומר אוטמטי -
@איל-משולש
תודה רבה עובד פצצה גם בחדש

אבל הקישור פה לא תקין

כדי להוסיף הגדרות וכן לערוך קיימות ניתן להשתמש בממשק הhtml שבניתי להורדת הקובץ יש להסיר את הכוכביות מהקישור
-
ובנוגע לזה התכוונתי שאני צריך סימנייה חדשה לכל קו
@הדיבל-המעופף שים לב למה שכתבתי, זה עובד לכל המערכות!!! המערכת היא בסה"כ שרת לשמירת הקובץ!
-
@איל-משולש
תודה רבה עובד פצצה גם בחדש

אבל הקישור פה לא תקין

כדי להוסיף הגדרות וכן לערוך קיימות ניתן להשתמש בממשק הhtml שבניתי להורדת הקובץ יש להסיר את הכוכביות מהקישור
הורדת כוכביות???
-
ובנוגע לזה התכוונתי שאני צריך סימנייה חדשה לכל קו
@הדיבל-המעופף שים לב למה שכתבתי, זה עובד לכל המערכות!!! המערכת היא בסה"כ שרת לשמירת הקובץ!
אתה עושה על מערכת אחת את הקובץ וכו', ובכל מערכת שתכנס הסימנייה תעבוד לך
-
@איל-משולש
אבל אני צריך להכניס בסימנייה את הטוקן ?????????????????????????????????????(הורדתי כוכביות ועובד, סליחה שלא שמתי לב)
-
@איל-משולש
אבל אני צריך להכניס בסימנייה את הטוקן ?????????????????????????????????????(הורדתי כוכביות ועובד, סליחה שלא שמתי לב)
הסימנייה הזאת עובדת שהיא שולחת פקודה לקבלת קובץ עם נתונים!!!, מכיון שצריך מיקום ברשת אתה שם את זה על הקו שלך, אבל באופן עקרוני אתה יכול לבנות ככה סימנייה שתעשה דברים לאתר של חדשות, רק שאז ימות יחסמו אותך!!!
בקיצור: ההגדרות נמצאות במערכת אחת! אתה שם את הטוקן שלה! כשתיהיה במערכת אחרת זה יעבוד אותו דבר כי הוא יקח את קובץ ההגדרות (SIMANIA.ini) מהמערכת ההיא!
נ.ב. עשית את זה במערכת אחת? תכנס עכשיו למערכת אחרת ותרא שזה עובד לך גם שם! -
@איל-משולש
הא חשבתי שזה לוקח את קובץ ההגדרות ext -
@הדיבל-המעופף תהנה עם השימוש, אשמח שתגיד לי בהמשך כמה זה נח
אם אתה מוסיף עוד הרבה הגדרות כדאי שתעלה פה את הקובץ שלך (SIMANIA.ini) שיהיה לכולם -
@איל-משולש
הקובץ לא מצליח לעדכן הוא כותב
שגיאה בשמירת הקובץ בשרת: undefined
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות