מחיקת מספר אוטומטית
-
האם יש דרך להגדיר שכל נרשם ברשימת התפוצה יימחק אוטומטית (או יעבור באופן אוטומטי לרשימת תפוצה השניה) לאחר חודש?
-
@אבא-של-מאיר בApi
-
אפשר אולי אם הוא יכנס שוב למערכת
אשפר להעביר אותו באקסס פילטר שמעביר בשלוחה מסוימת פעם בחודש ושם להגדיר שאם הוא מופיע ברשי" X יעבור לשלוחת הוספה/ הסרה שקטה מרשי"ת ואם לא מופיע שיעבור להוספה וכו -
כיצד ניתן להגדיר זאת?
אני מתחיל בתחום הזה, -
@אבא-של-מאיר
יש לך את זה כאן זה צריך להיות הערך התשיעי אם תסתבך נעזור בשמחה -
@אבא-של-מאיר
אולי ככהtype=template_filter template_filter=מספר רשימה template_filter_active_go_to=שלוחה חדשה template_filter_none_go_to=לאן ימשיך הלאההקובץ של השלוחה החדשה
type=access_filter access_filter_yes_goto=/לאן ימשיך הלאה access_filter_no_goto=/שלוחה שתסיר מהרשימה access_filter=h.*.*.*.*.*.*.*.*.1M -
תודה לכולם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות