שינוי המלל שמופיע באימייל שנשלח בשלוחת קבלת הקלטות ונתונים
-
בשלוחת קבלת הקלטות ונתונים הגדרתי שאני יקבל רק את הפרטים על ההזמנה האחרונה, וללא קבצים נלווים.
הגדרתי כך:set_ok_send_mail_special=yesאך ההגדרות ששיניתי את שמות הערכים בקובץ ApprovalOk, לא חלות על זה.
יש למישהו רעיון איך לשנות את המלל שמופיע בגוף המייל?
(אני מתכוון לP050וכדו')
תודה רבה -
@יהודי-פשוט-וטוב
את ההגדרות רושמים בקובץLogRecordingAndEnteringData.iniשנמצא בשלוחת קבלת נתונים ולא תחת שלוחתApprovalOk.
כך עשיתי ועובד מצוין -
זה 2 קבצים שמשפיעים על 2 סוגי לוגים שמגיעים במייל.
ניסיתי לשנות גם בזה אך זה לא שינה משהו בגוף המייל.
יש מישהו שיש לו מושג.
@שמואל (סורי אם זה לא קשור)
-
@יהודי-פשוט-וטוב אני לא יודע אם זה יעבוד אבל אתה יכול לנסות לכתוב:
recording_and_entering_data_email_title=או
recording_and_entering_data_email_name= -
את הכותרת יש הגדרה שאפשר לשנות.
אני מעוניין לשנות את הכיתוב P050 וכן שאם הזין מס' מסויים יהיה כתוב מה שהגדרתי כמו שאפשר לשנות בקבצי הנלווים (
P050+1=tapuchim)אני מבין שאין אפשרות כזו.
אין לי עניין לנסות לכתוב כל מיני קודים
-
@יהודי-פשוט-וטוב
אני לא מבין למה אתה מתייאש, מה שאני כתבתי עובד אצלי פרפקט -
@shz
אתה הצלחת לשנות את הכיתוב ב'גוף המייל'? (לא בקבצים הנלווים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות