עזרה במערכת IVR
-
-
שלחתי לך משהו תענה
-
@מאיר-האלוף למה שלא תשאל בפורום?
לזה הוא מיועד, לא?? -
@dudu
טוב איך עושים את ההגדרות האלו לבד??
וגם אני רוצה כניסה לפי מפתח מה זה???
ואם יש אפשרות לעשות במקום פרק משניות לקריאה משנה אחת???
ואם יש קרייןן למערכת שלי בחינם?? -
@מאיר-האלוף אתה צריך להסביר היטב את כוונתך כשאתה שואל משהו, כדי שיוכלו לעזור לך טוב יותר,
מה הכוונה לעשות את ההגדרות? אילו הגדרות?
כניסה לפי מפתח הכוונה היא לפי זיהוי מסויים, של ספרות וכדו', אפשר להגדיר גם סיסמא ועוד, אך שוב, כדאי שתגיד בדיוק מה אתה צריך במערכת שלך כדי שיוכלו לכוון אותך כמה שיותר.
מה הכוונה קריין בחינם? בן אדם שיסכים להקליט לך בחינם אני לא בטוח שיש, אבל קול ממוחשב אפשר למצוא, השאלה היא לאיה קריינות אתה צריך את זה? -
@dudu אמר בעזרה במערכת IVR:
@מאיר-האלוף אתה צריך להסביר היטב את כוונתך כשאתה שואל משהו, כדי שיוכלו לעזור לך טוב יותר,
מה הכוונה לעשות את ההגדרות? אילו הגדרות?
כניסה לפי מפתח הכוונה היא לפי זיהוי מסויים, של ספרות וכדו', אפשר להגדיר גם סיסמא ועוד, אך שוב, כדאי שתגיד בדיוק מה אתה צריך במערכת שלך כדי שיוכלו לכוון אותך כמה שיותר.
מה הכוונה קריין בחינם? בן אדם שיסכים להקליט לך בחינם אני לא בטוח שיש, אבל קול ממוחשב אפשר למצוא, השאלה היא לאיה קריינות אתה צריך את זה?ההגדרות שמוספים לשלוחות
-
@מאיר-האלוף בוודאי, כל הגדרה שהיא אתה יכול להוסיף לבד, אתה מחפש בפורום את ההגדרה הרצויה, מעתיק אותה ע"י הסימון בצד ימין, הולך למערכת שלך, נכנס לשלוחה המתאימה, פותח את הכרטיסייה "הגדרות מתקדמות" ומדביק בשורה חדשה את ההגדרה. כמובן לא לשכוח ללחות על הכפתור "שמור".
כדאי שתסתכל קצת על ההדרכות המצולמות של ימות המשיח, זה מאד עוזר להבין איך המערכות בנויות ואיך מוסיפים ומשנים הגדרות. -
@dudu אמר בעזרה במערכת IVR:
כדאי שתסתכל קצת על ההדרכות המצולמות של ימות המשיח, זה מאד עוזר להבין איך המערכות בנויות ואיך מוסיפים ומשנים הגדרות.
סגור בנטפרי
-
@מאיר-האלוף כן, גם לי סגור,
אבל אתה יכול לנסות לשלוח מייל לשירות לקוחות, בד"כ כל מייל שהם עונים אליו מצורפים אליו סרטוני הדרכה, אולי אותם כן תוכל לראות... -
-
גם לי פתוח בנטפרי יש את זה בעוד מקום
https://drive.google.com/open?id=1V7AQeZvD07JT0B0LfA8h-fHScN7d17ds