צינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו
-
@אבא-של-מאיר אתה יכול לנסות להשתמש במודול של מספר אישי, כלומר להגדיר שלוחה שכל מי שנכנס אליה זה מחייג אליך, מלבדך, אבל זה בעלות של יחידה לדקה ואני לא יודע אם יש אופציה לעשות שאחרי 2 שניות לדוג' יעבור לשלוחה אחרת, אבל אולי אתה יכול לנסות...
-
אני צריך להגדיר שהצנתוק ישלח ללא הוראות למתקשר, אלא הוא ישמע את התפריט הרגיל, והצנתוק יישלח אוטומטית אלי.
עריכה: הייתי צריך להוסיף כאן שזה לא ברור לי אם אפשר כך או בלי זה. וסליחה מהכותב שהתכוון שזה אפשרי ע"פ הנ"ל ולא הבנתי כוונתו מחוסר הכרת המערכת.
אפשר לפחות להגדיר שהמערכת תשלח צנתוק ואני אוכל לאתר במערכת את המספר של מי שהתקשר לאחרונה? -
@אבא-של-מאיר קראת את מה שכתוב במודול שהבאתי לך?
אוטומטית שמישהו נכנס לשלוחה זה מחייג, לא נראה לי שהוא אמור לשמוע משהו,
השאלה היא אם אפשר להגדיר שאחרי כמה שניות יעבור לשלוחה אחרת...
לגבי שליחת צינתוק, אתה יכול לעשות שלוחה להפעלת צינתוק ואח"כ לבדוק בלוגים מי התקשר באותה שעה השאלה היא אם זה יהיה לך תועלתי...
באותה מידה אתה יכול סתם לבדוק בלוגים מי נכנס לכל שלוחה ומתי, אתה צריך דווקא לקבל צינתוק?
לא יהיו לך מידי הרבה צינתוקים?? -
@dudu אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
@אבא-של-מאיר קראת את מה שכתוב במודול שהבאתי לך?
מתנצל שאני חדש בימות ולא מספיק מכיר. קבל את התנצלותי.
באותה מידה אתה יכול סתם לבדוק בלוגים מי נכנס לכל שלוחה ומתי, אתה צריך דווקא לקבל צינתוק?
לא יהיו לך מידי הרבה צינתוקים??זה קו של שירות לקוחות, ורוצים לדעת בזמן אמת מי מתקשר לשלוחה הראשית ולא נכנס לאחת הניתוביות.
-
@dudu אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
השאלה היא אם אפשר להגדיר שאחרי כמה שניות יעבור לשלוחה אחרת...
כעת זה ודאי טוב. אם יהיה עומס בהמשך בקו נבדוק מה לעשות.
-
מה למעשה הקוד שצריך להכניס בשלוחה הראשית כדי שמיד שהמשתמש נכנס לקו הראשי זה מנותב לטלפון שלי למרות שהתפריט מושמע כרגיל.
האם זה אותו הקוד הראשון שם או שיש לשנות את הקוד הזה במשהו? -
@אבא-של-מאיר לא הבנתי את השאלה שלך,
מה הכוונה שזה ינותב לפלאפון שלך והמשתמש ימשיך כרגיל?
אין כזו אפשרות...@אבא-של-מאיר אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
זה קו של שירות לקוחות, ורוצים לדעת בזמן אמת מי מתקשר לשלוחה הראשית ולא נכנס לאחת הניתוביות.
מה הכוונה? ואיך אתה יודע שאחרי שהיה בשלוחה הראשית לא המשיך הלאה? מה הכוונה אחת הניתוביות?
אולי תסביר בדיוק איזה מידע אתה רוצה לקבל?
-
@dudu אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
@אבא-של-מאיר לא הבנתי את השאלה שלך,
מה הכוונה שזה ינותב לפלאפון שלך והמשתמש ימשיך כרגיל?התכוונתי שהמשתמש ימשיך לשמוע את התפריט ולהקיש מה שיבחר, ובאותו זמן אני אקבל שיחה נכנסת מהמערכת, ואוכל לענות לו.
@אבא-של-מאיר אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
זה קו של שירות לקוחות, ורוצים לדעת בזמן אמת מי מתקשר לשלוחה הראשית ולא נכנס לאחת הניתוביות.
מה הכוונה? ואיך אתה יודע שאחרי שהיה בשלוחה הראשית לא המשיך הלאה? מה הכוונה אחת הניתוביות?
אולי תסביר בדיוק איזה מידע אתה רוצה לקבל?
אין בעיה שהוא ימשיך לאחת השלוחות ויגיע לאחד הנציגים משלוחה אחרת, אך גם כשהוא בשלוחה הראשית ג"כ הייתי שמח לקבל שיחה נכנסת ממנו.
-
נניח שמישהו מתקשר לקו והוא מקבל פתיח הגעתם לקו המכירות, לנציג 1 הקש 1 לנציג 2 הקש 2 למזכירות הקש 3. והוא סוגר את הקו.
האם יש אפשרות שיהיה אפשר להשיב לו כשהוא עדיין בשלוחה הראשית? (לפחות לקבל ממנו צינתוק) -
@אבא-של-מאיר לא לגמרי הבנתי מה אתה רוצה לעשות, א"א להיות בכמה שלוחות בו זמנית,
אבל אפשר לעשות שאחרי כמה שניות יועבר לשלוחה של מודול המספר האישי ואז זה יתקשר אליך, ואם לא תענה/תנתק יחזור לתפריט הראשי. -
אני מעוניין שהשלוחה הראשית תהיה שלוחת ניתוב, אבל במקום ההודעה הסטנדרטית השיחה מנותבת וכו' הוא ישמע את הפתיח הראשי של הקו, זה לכאורה הגדרה פשוטה של שינוי שם הקובץ של הפתיח.
עכשיו חוץ מזה אני מעוניין שהוא יוכל באותו זמן להמשיך ולהקיש את השלוחות. -
פוסט זה נמחק! -
@אבא-של-מאיר אמר בצינתוק מכל מתקשר מהמספר שלו:
אני מעוניין שהשלוחה הראשית תהיה שלוחת ניתוב, אבל במקום ההודעה הסטנדרטית השיחה מנותבת וכו' הוא ישמע את הפתיח הראשי של הקו, זה לכאורה הגדרה פשוטה של שינוי שם הקובץ של הפתיח.
עכשיו חוץ מזה אני מעוניין שהוא יוכל באותו זמן להמשיך ולהקיש את השלוחות.האמת חשבתי אולי לא צריך להגדיר קוד לזה, אולי זה כבר מוגדר באופן אוטומטי שגם כשזה מנותב ניתן להקיש על אחת מהשלוחות.
אבדוק את זה. -
ניסיתי ושניהם לא הצלחתי.
- לא הצלחתי להגדיר שתהיה הפניית שיחה כשברקע נשמעת הקלטה אחרת מההקלטות המוגדרות במערכת ימות המשיח.
- לא הצלחתי ללחוץ על אחד ממקשי התפריט של השלוחות הפנימיות כאשר ההפניה פועלת ברקע.
-
למעשה, האם יש דרך להגדיר בשלוחה ראשית שבו בזמן שהיא תפריט היא תהיה גם ניתוב (דהיינו שיהיה אפשר למחייג גם להקיש ולהיכנס לאחד השלוחות, ומצד שני יהיה אפשר לבעל הקו גם לענות לו לטלפון), או שאין שום דרך כזה?
נכנסתי ליומן שיחות נכנסות וראיתי שיחות של אנשים שהתקשרו שכנראה התבלבלו מהתפריט ולא יצרו קשר בסוף, למרות שרצו ליצור קשר. -
או לכה"פ לקבל דוח שיחות באופן אוטומטי בכל מתקשר חדש, שנדע שמישהו התקשר?