קריינות
-
-
אני לא צריך את עלמה רידר עלמה רידר זה הקראת טקסט מתוך הקלדת טקסט אני צריך תוכנה לעריכת קריינות בקול שלי
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
אני לא צריך את עלמה רידר עלמה רידר זה הקראת טקסט מתוך הקלדת טקסט אני צריך תוכנה לעריכת קריינות בקול שלי
לא נראה לי שיש
וגם אם כן, בטח עולה כסף -
ידוע לי שיש איך ניראה לך שימות והחברות עורכים קריינות ואם יש בטוח שיש חינמי
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
ידוע לי שיש איך ניראה לך שימות והחברות עורכים קריינות ואם יש בטוח שיש חינמי
לימות המשיח יש קריין פרטי
-
לא הבנת לקריין יש קול ..ורק על ידי תוכנה משנים לא את הקול שישמע טוב
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
לא הבנת לקריין יש קול ..ורק על ידי תוכנה משנים *לא את הקול שישמע טוב
*לו
יש סיכוי שאתה צודק
-
בטוח שאני צודק
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
לא הבנת לקריין יש קול ..ורק על ידי תוכנה משנים לא את הקול שישמע טוב
לימות יש אולפן
-
גם לי יש אולפן לכן אני צריך את התוכנה
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
בטוח שאני צודק
כמה פעמים אני צריך להגיד לך שתזכיר אותי על ידי סימן ה@?
ואני לא חושב כל כך שאתה צודק -
פוסט זה נמחק! -
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
גם לי יש אולפן לכן אני צריך את התוכנה
אם יש לך אולפן אז זה כבר משהו אחר לגמרי
-
נו למי יש תוכנה
-
-
כן זה מה שאני צריך !!
-
אם אתה רוצה שיענו לך מהר אז תזכיר על ידי סימן השטרודל
-
פוסט זה נמחק! -
מה זה יעזור ואיך להזכיר על ידי השטרודל
-
@שמואל-כהן אמר בקריינות:
גם לי יש אולפן לכן אני צריך את התוכנה
מה אתה חושב יש באולפן??
תכנה!!
קח קישור לתכנה של אולפן תכנה לאולפן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות