• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שמואל כהן
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 5
    • נושאים 37
    • פוסטים 255
    • הגבוה ביותר 122
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    שמואל כהן

    @שמואל כהן

    246
    מוניטין
    167
    צפיות בפרופיל
    255
    פוסטים
    5
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום בני ברק

    שמואל כהן הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שמואל כהן

    • הודעות אישיות בקלות ובפשטות

      ההגדרה מחולקת לשני שלוחות 1 . שמיעת הודעות שהוקלטו עבור המאזין 2 . הקלטת הודעה עבור מאזין אחר
      שלוחה מספר 1 . שמיעת הודעות שהוקלטו עבור המאזין הגדירו

      type=playfile
      folder_play=id_record
      

      כעת עליכם להוסיף את ההגדרה הבאה ולהגדיר את השלוחה להקלטת הודעה למספרים אחרים כך שמשלוחה זו יושמעו ההודעות שהוקלטו למאזין

      folder_to_play=/2
      

      כאן מוגדר ששלוחה 2 היא השלוחה להקלטת הודעה אישית עבור מאזין אחר .
      שלוחה מספר 2 . השלוחה להקלטת הודעה אישית הגדירו

      type=record
      say_first_one_time=yes
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      

      כעת עליכם להוסיף את מספר השלוחה הנוכחית בהגדרה הבאה מוגדר שמספר השלוחה הנוכחית היא 8 .

      folder_move=for_id-8/Phone
      

      בהצלחה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • קבלת שיחה למחשב ולטלפון באותה הגדרה ללא חיוב יחידות

      בהמשך למדובר בהסבר זה.
      כעת נפרט על הגדרת שלוחה לקבלת שיחה באמצעות המחשב וכן שבאותה הגדרה ישנה אפשרות לדבר עם לקוח באמצעות הטלפון וכמובן ללא חיוב יחידות . בסיס ההגדרה מתבצע ע"י חדר ועידה כך שע"י ממשק ניהול חדר הועידה החדש ניתן לשוחח עם הלקוח באמצעות המחשב וכן על ידי הפעלת החדר ועידה בטלפון ניתן לשוחח כרגיל באמצעות הטלפון כעת אני יפרט על הפעולות שצריך להגדיר
      צד לקוח : שלב ראשון .
      ראשית נבחר / נפתח . שלוחה ( אני בחרתי בשלוחה 1 שבשלוחה הראשית ) אותה נגדיר כמעבר לפי כמות מאזינים לעבור בשלוחה .
      להלן ההגדרה :

      type=go_to_folder_count
      

      כעת נגדיר את כמות המאזינים המקסימלית להעברה :

      go_to_folder_count=1
      

      כאן בחרתי שכמות המאזינים המותרת להעברה היא 1 כך שבאים יכנסו לקוחות בהמשך או באותו הזמן לשלוחה הם ימתינו וישמעו הודעות החל מ-000-001 וכן הלאה ( בהודעות אלו הכנסתי השמעות של מנגינות רקע ושבין השמעה להשמעה ישמעו את הפירסומת שלי כגון שיחתכם חשובה לנו ... אנו בונים קווי תוכן בשיטה המתקדמת ... תועלו להאעלות השמעות לפי הסגננון אותו אתם אוהבים ) ברירת מחדל אחרי כל השמעה בודק את כמות המאזינים כך שבאם הנציג גמר את שיחתו אם הלקוח או שהלקוח יצא ( ניתק את השיחה ) מהשלוחה אז יועבר לשלוחה ובאם לא יעבור להשמעה הבאה .
      להיכן לעבור כשיש פחות מאזינים מהמוגדר להלן ההגדרה : ( בהגדרה זו הגדרתי שיעבור לשלוחה 1/1 )

      go_to_folder=/1/1
      

      ניתן להגדיר שבמקום שיאזין להשמעות במיקרה שיש יותר מאזינים מהמוגדר יעבור לשלוחה אחרת להלן ההגדרה :

      go_to_folder_big=/1/8
      

      שלב שני בצד לקוח :
      השלוחה אליה יועבר במיקרה שיש פחות מאזינים מהמוגדר . נגדיר כהפעלת צינטוק כך שהנציגים בטלפון יקבלו צינטוק כשלקוח ממתין לשיחה להלן ההגדרה :

      type=tzintuk
       list_tzintuk=1 שם הרשימה
      run_tzintuk_automat=yes
      

      לאן יעבור בסיום השלוחה : נגדיר כמעבר לשלוחת החדר ועידה להלן ההגדרה יש לבחור את השלוחה המבוקשת :

      tzintuk_end=/2/8
      

      שלב שלישי בצד לקוח :
      שלוחת החדר ועידה להלן ההגדרה :

      type=confbridge
      

      נגדיר שבאם אין שידור יעבור לשלוחה אחרת . ניתן להגדיר לאן יעבור :

      confbridge_live_no_goto=/1/2/3
      

      ( אני הגדרתי שיחזור לשלוחת החדר ועידה דהיינו שהשלוחה אליה יעבור במיקרה שאין שידור היא שלוחת החדר ועידה ניתן להגדיר שיעבור להפעלת צינטוק שהגדרנו לעיל ואז יחזור לחדר ועידה ובהודעת הפתיח M0000 הכניסו צליל רקע מוזיקלי שאורך זמנו קצר כגון 4 שניות לא יותר מדקה כיון שבמיקרה שהנציג יפעיל את השיחה הוא יצטרך להמתין לסיום הודעת הברוכים הבאים ואז יוכל לדבר אם הלקוח )
      שלב רביעי בצד נציג :
      יש לבחור שלוחת תפריט לניהול צד נציג
      א.שלוחה מיספר 1 נגדיר כהוספה והסרה מיקבלת צינוטוק לקבלת התראה כשלקוח ממתין לשיחה להלן ההגדרה :

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1 שם הרשימה
      

      ג. שלוחה 2/1 נגדיר כהפעלת חדר הועידה שלא באמצעות הניהול ( למיקרה שיש לכם הרבה נציגים שאין ברצונכם שידעו את סיסמת הניהול ) להלן ההגדרה :

      type=confbridge
      conf_bridge_folder_to_play=8/8 השלוחה בה נמצא החדר ועידה
      

      עד כאן ההסבר לשיחה מהמחשב היכנסו ללינק זה בו תוכלו לדבר אם הלקוח דרך המחשב בהצלחה
      באם עדין לא נרשמתם בחרו בלשונית ההרשמה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • רשימת קווים מומלצים

      הקווים שאני ממליץ עליהם זה הגדרומט ובעיקר על קו המיבזקים 0799403490 יש לזה גם מיספר כשר בכדי לקבלו יש להירשם לצינטוקים
      תוכלו להגיב בפוסט זה איזה קווים אתם ממליצים ???

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמואל כהן
    • בהמשך להודעות אישיות - אפשרות להשמעת הודעת " יש לך הודעה חדשה " עבור המאזין שהקלטתם עבורו הודעה .

      בהמשך לפוסט שרשמתי על הודעות אישיות כאן
      אני מוסיף אופציה לשליחת הודעה למאזין שתושמע מייד בכניסה למערכת : ההודעה תסביר למאזין שהוקלטה עבורו הודעה
      האופציה רלוונטית רק אם הינכם משתמשים בשלוחה ההודעות אישיות כשלוחת יצירת קשר אם המאזינים דהיינו שבאם מאזין הקליט עבורכם הודעה תשיבו עבורו הודעה לתיבה שלו .
      שלב א : נגדיר בשלוחה הראשית פילטר מעבר לפי רשימת תפוצה ,

      check_template_filter=1
      

      כאן מוגדר תבנית מספר 1 .
      כעת נגדיר שבמקרה והמספר קיים בתבנית שיעבור לשלוחה אחרת = השלוחה שאליה יעבור זו תיהיה השלוחה שבא ישמע המאזין את הודעת " יש לך הודעה חדשה "

      check_template_filter_active_go_to=/100
      

      כאן מוגדר שיעבור לשלוחה 100 . חובה להגדיר שלוחה שלא תיהיה למאזין אפשרות לגשת אליה מלבד הפילטר , ( כגון שלוחה פנימית או שלוחה בעלת 3 ספרות ומעלה )
      כעת נגדיר שאם המספר לא קיים בתבנית התפוצה שיוכל להכנס לשלוחה

      check_template_filter_none_enter=yes
      

      לגבי מס' שקיים בתבנית וחסום תוכלו לבחור כאוות נפשכם הגדרה זו לא נחוצה .
      שלב ב : השלוחה אליה יעבור המאזין שקיים בתבנית התפוצה ( אותה הגדרנו בפילטר )
      הגדירו כמחיקת מספר מרשימת תפוצה כאשר התבנית למחיקה תיהיה התבנית שהגדרנו בפילטר .

      type=template_remove_number
      remove_and_delete=yes
      

      כעת הגדירו את מס' התבנית ( כפי שציינתי לעיל התבנית חייבת להיות התבנית שהגדרנו בפילטר )

      template_to_remove=1
      

      כעת הגדירו לבטל את השאלה בכניסה . שדורשת מהמאזין אישור סופי להסרה

      template_remove_no_ask=yes
      

      שלב ג : הגדירו שלוחה לניהול רשימת תפוצה ע"י מנהל . בשלוחה זו תוכלו להוסיף לרשימת התפוצה את המספר שהקלטתם עבורו הודעה בכדי שישמע את הודעת " יש לך הודעה חדשה " .

      type=yemot_dialer_campaign_list
      

      כעת הגדירו את תבנית הרשימה . התבנית חייבת להיות התבנית שהגדרנו בפילטר ובשלוחה להסרת מספר מרשימת התפוצה

      yemot_dialer_campaign_list_template=1
      

      זהו סיימנו מה שנשאר לכם לעשות הוא לשנות את הודעת המערכת M1417 ל " יש לך הודעה חדשה להאזנה הכנסו לשלוחה ... "
      הפוסט בחסות קול הלב קו שירים וסיפורים מאת היוצר בן ציון כהן לכניסה הקישו 6#20 בפורטל התוכן .

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • RE: קריינות

      גם לי יש אולפן לכן אני צריך את התוכנה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שמואל כהן
    • RE: רשימת קווים מומלצים

      @שמואל-כהן חדש ! חדש ! חדש ! קו ההגדרות המיתקדמות מבית שמואל כהן כל ההגדרות שלא ניתן להגדיר באמצעות הטלפון חייגו כעת 0799417607
      למעבר דרך המערכת שלכם הניחו את ההגדרה הבאה בשלוחה הרצויה

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0799417607
      

      בהצלחה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמואל כהן
    • RE: קריינות

      נו למי יש תוכנה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שמואל כהן
    • RE: הכנסה קלה של מזומני בהגדרת הגדרות

      @מערכת-תהילים אמר בפוסט חשוב (אין לי שם מתאים):

      @שמואל-כהן אמר בפוסט חשוב (אין לי שם מתאים):

      יתכן שפוסט זה אינו תואם לטיפים עצות והדגמות מהמשתמשיםאם זה לא תואם לכאן הגיבו לי לאן לעבירו .
      למשתמשיהפורום שלום בירשותי קו לפתיחת קווים הקמת מערכות וכד' בזמן האחרון היתרבו הפניות ואין לי אפשרות לנהל כך את החברה הזו לחכן יזמתי פרוייקט
      משתמש שמוענין להגדיר הגדרות פשוטות ולשמש אצלי כנציג שירות או להגדיר הגדרות מורכבות וכן לבנות קווים וכד' ולשמש אצלי כנציג פרימיום שיצור עימי קשר
      אתן פירוט קצר
      מדוע שנרצה בזה ?!?!
      א. התשלום שתקבל ייקבע על ידך אך לפי גודל ההגדרה דהיינו באם ביקשו ממך להגדיר צינטוקים תחשוב בכמה אתה מעוניין להגדיר זאת ב. ברוך ה' פירסמנו את שירותינו בהרבה מוסדות שנהנו מהשירות מודעות וכד' דבר שיגרום לכם להרוויח
      המנהל ייקבל בין 10% ל15% מי שאין באפשרותו לקבל מני מזומני (תשלום באשראי או העברה בנקאית) ייקבל תשלום של יחידות על פי סכום הכסף שדרש מעונינים צרו עימי קשר במוקד שמספרו 0799411600 שלוחה 6 והשאירו הודעה אם פרטיכם תודה

      שלחתי הודעה

      לא קיבלתי הודעה תשאיר בשלוחה 6

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • רעיון למודול 12 פסוקים

      לעידוד שינון 12 בפסוקים בכל יום חשבתי אולי להעזר על מודול מונה ברכות יומי אני יסביר קצת על הרעיון שלי אשמח שתשתפו אותי ברעיונות שלכם !
      קודם כל נגדיר סוג שלוחה ( מונה ברכות ) !

      type=get_brachot
      

      נגדיר כמות ברכות

      all_brachot=12
      

      דהיינו 12 פסוקים
      ונחליף את הודעות המערכת
      M3917 שלום, הגעתם למשימת 100 ברכות בכל יום / שלום הגעתם ל 12 הפסוקים עידוד שינון 12 הפסוקים בכל יום
      M3919 נותרו לך.. XXX ( לא רלוונטי כיוון שאת 12 הפסוקים קוראים ברצף )
      M3920ברכות / פסוקים ( לא רלוונטי כיוון שאת 12 הפסוקים קוראים ברצף )
      M3921 לסימון שברכת ברכה הקישו 1, לביטול סימון ברכה הקישו 2, לשמיעת כמות הברכות שבירכתם הקישו 3, לאיפוס המונה של היום הקישו 4, ליציאה הקישו כוכבית / לסימון קריאת 12 הפסוקים הקישו 1 לביטול סימון קריאת 12 הפסוקים הקישו 2 לאיפוס המונה של היום הקישו 3 ליציאת הקישו כוכבית
      אשמח שתיתנו לי רעיונות נוספים

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • יצירת הקראת טקסט

      שלום : ניתן ליצור הקראה של טקסט דרך עלמגו קריינות איך עושים זאת:ניתן לחפש אתר בשם עלמגו קריינות בתוצאות הקליקו על כתובת בשם עלמגו אחרי כן יפתח חלון בצבע לבן וכתום זה סימן שהגעתם למקום הנכון בצד שמאל למטה ניתן להרשם ולהתחבר הירשמו ובדקו אם נשלח אליכם קישור אם נשלח הקליקו עליו וזהו תוכלו לערוך הקראת טקסט על ידי הקלדת הטקסט אחר כל ההקלדה תוכלו להוריד את השמע ולהוסיף אותו למערכת על ידי העלה של קובץ אם זה לא עובד ניתן לנסות בדרך אחרת לחפש אתר בשם עלמה רידר להיכנס למערכת להירשם ולקבל 200 משפטים בחינם עד כאן אני מצרף הקלטה לדוגמא

        sound.mp3

      וכן כתובת לעלמגו https://voiceover.almagu.com/
      כתובת לעלמה רידר https://app.almareader.com/
      עידכון : קול אישי הקראת טקסט בקול של קריין
      תהנו !!!

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ש
      שמואל כהן

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שמואל כהן

    • RE: צריך עזרה - בעיה בקוד שלב התחברות למערכת הגדרות מתקדמות

      @לעזור-לכולם כתב בצריך עזרה - בעיה בקוד שלב התחברות למערכת הגדרות מתקדמות:

      @קול-הלב
      הקוד עובד מצוין
      הבעיה אצלך היא בשורה 32 כתבת את הפקודה 'shell_exec' וזה נחסם ב webhost כפי שהורחב כאן
      העצה היא להשתמש במקום זה ב file_get_contents
      בהצלחה

      תכלס עכשיו איך אפשר לסדר את הקוד הזה באופן שיהיה אפשר להשתמש בו ב 000webhost אשמח אם תוכל לתקן את הקוד ולעלות לכאן

      פורסם בפורום PHP
      ש
      שמואל כהן
    • RE: הקמת מערכת הגדרות מתקדמות בשיתוף פעולה של כמה מפתחים - מעוניינים ?

      @קול-הלב כתב בהקמת מערכת הגדרות מתקדמות בשיתוף פעולה של כמה מפתחים - מעוניינים ?:

      @613-0 כתב בהקמת מערכת הגדרות מתקדמות בשיתוף פעולה של כמה מפתחים - מעוניינים ?:

      @הלי ממה שאני מבין, הוא רוצה שיהיה במערכת את כל ההגדרות הקיימות.

      בדיוק , תחשבו מה יהיה אם 10 מפתחים לדוגמא ישבו על מערכת אחת !!!!

      רעיון מצויין ,

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמואל כהן
    • קריינות מקצועית

      שלום וברכה
      ברצוני להציג לציבור את שירותי הקריינות של קול הלב .
      שירותי הקריינות מתבצעים על ידי מנהל קול הלב - בן ציון כהן .
      מצרף דוגמאות :

        %D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90-2.mp3

        %D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90-1.mp3

        %D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90-6.mp3

        %D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90-5.mp3

        %D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%90-3.mp3

      ליצירת קשר חייגו ל BC
      0799411600
      ברכה והצלחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שמואל כהן
    • RE: צריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני

      @קול-הלב אתה מקצוען פי 10 ממני אם אתה לא יודע למה שאדע

      פורסם בפורום PHP
      ש
      שמואל כהן
    • תגובה: שלוחת הודעות אישיות

      תגובה: שלוחת הודעות אישיות
      אתה יכול להגדיר שישמיע רק את הודעת ההסרה ולא הודעה אם צירוף המספר שהוסר תחפש את זה בהגדרות רשימות התפוצה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שמואל כהן
    • RE: צריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני

      @שמואל-כהן אמר בצריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני:

      @קול-הלב אמר בצריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני:

      שלום וברכה בניתי קוד להתחברות למערכת תכנים טלפונית - בכדי להתקין הגדרות מתקדמות למערכות .
      הבעיה : שתמיד בכל היתחברות אני שומע " פרטי היתחברות שגויים "
      אשמח לתשובה .

      <?php
      if($_GET["hangup"]=="yes"){
          unlink("txt_filse/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt");
          unlink("txt_filse/$_GET[ApiCallId]_token");
      }
      if(!$_GET["PrivetORregular"]){
          print "read=t-אנא בחרו את שרת המערכת שלכם , לרגיל הקישו 1 , לפריווט הקישו 2 =PrivetORregular,no,1,1,7,Digits,yes,yes,,1.2,";
          exit;
      }
      if (!$_GET["number"]){
          print "read=t-אנא הקישו את מספר המערכת שלכם , שימו לב ניתן להקיש מספר מערכת בעל .n-9.t-או.n-10.t-ספרות=number,no,10,9,15,Digits,yes,";
          exit;
      }
      if(!$_GET["password"]){
          print "read=t-אנא הקישו את סיסמת הניהול של המערכת שלכם=password,no,100,1,20,Digits,";
          exit;
      }
      switch ($_GET["PrivetORregular"]){
          case 1:
              $sysemType= fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt","w");
              fwrite($sysemType,"regular");
              fclose($sysemType);
              $entertype = "https://www.call2all.co.il/ym/api/login?username=$_GET[number]&password=$_GET[password]";
              break;
          case 2:
              $sysemType= fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt","w");
              fwrite($sysemType,"Privet");
              fclose($sysemType);
              $entertype = "https://private.call2all.co.il/ym/api/login?username=$_GET[number]&password=$_GET[password]";
              break;      
      }
      $get_token = shell_exec("curl '$entertype'");
      $token_array = json_decode($get_token,true);
      if ($token_array["token"]==NULL){
          print "id_list_message=t-פרטי ההיתחברות שגויים&go_to_folder=hangup";
      }
      else{
          $save_token = fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_token.txt","w");
          fwrite($save_token,$token_array["token"]);
          fclose($save_token);
          print "go_to_folder=/10/1/";
      }
      ?>
      

      תוריד את ! בפקודת ה switch

      אגב בשרת שלי זה לא עובד

      פורסם בפורום PHP
      ש
      שמואל כהן
    • RE: צריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני

      @קול-הלב אמר בצריך עזרה - בעיה בקוד התחברות למערכת תכנים טלפוני:

      שלום וברכה בניתי קוד להתחברות למערכת תכנים טלפונית - בכדי להתקין הגדרות מתקדמות למערכות .
      הבעיה : שתמיד בכל היתחברות אני שומע " פרטי היתחברות שגויים "
      אשמח לתשובה .

      <?php
      if($_GET["hangup"]=="yes"){
          unlink("txt_filse/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt");
          unlink("txt_filse/$_GET[ApiCallId]_token");
      }
      if(!$_GET["PrivetORregular"]){
          print "read=t-אנא בחרו את שרת המערכת שלכם , לרגיל הקישו 1 , לפריווט הקישו 2 =PrivetORregular,no,1,1,7,Digits,yes,yes,,1.2,";
          exit;
      }
      if (!$_GET["number"]){
          print "read=t-אנא הקישו את מספר המערכת שלכם , שימו לב ניתן להקיש מספר מערכת בעל .n-9.t-או.n-10.t-ספרות=number,no,10,9,15,Digits,yes,";
          exit;
      }
      if(!$_GET["password"]){
          print "read=t-אנא הקישו את סיסמת הניהול של המערכת שלכם=password,no,100,1,20,Digits,";
          exit;
      }
      switch ($_GET["PrivetORregular"]){
          case 1:
              $sysemType= fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt","w");
              fwrite($sysemType,"regular");
              fclose($sysemType);
              $entertype = "https://www.call2all.co.il/ym/api/login?username=$_GET[number]&password=$_GET[password]";
              break;
          case 2:
              $sysemType= fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_sysemType.txt","w");
              fwrite($sysemType,"Privet");
              fclose($sysemType);
              $entertype = "https://private.call2all.co.il/ym/api/login?username=$_GET[number]&password=$_GET[password]";
              break;      
      }
      $get_token = shell_exec("curl '$entertype'");
      $token_array = json_decode($get_token,true);
      if ($token_array["token"]==NULL){
          print "id_list_message=t-פרטי ההיתחברות שגויים&go_to_folder=hangup";
      }
      else{
          $save_token = fopen("txt_files/$_GET[ApiCallId]_token.txt","w");
          fwrite($save_token,$token_array["token"]);
          fclose($save_token);
          print "go_to_folder=/10/1/";
      }
      ?>
      

      תוריד את ! בפקודת ה switch

      פורסם בפורום PHP
      ש
      שמואל כהן
    • RE: הודעות אישיות

      @AATEKHHI-331 אמר בהודעות אישיות:

      @שמואל-כהן
      השלוחה של שמיעת ההודעות האישיות לא עובד לי אולי תוכל לעזור לי ולכוון אותי
      תודה רבה

      פנה למייל שלי BC0799411600@GMAIL.COM
      אשמח לעזור לך ( כמובן ללא תשלום )

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמואל כהן
    • RE: כיצד מפעילים קובץ שמע ב PHP + API ?

      @קול-הלב
      אין על קו קול הלב תודה רבה ענקית לך ולהנהלת המערכת על המערכת המושקעת

      פורסם בפורום מפתחים API
      ש
      שמואל כהן
    • RE: מכירת יחידות בזול

      @אמונה
      החברה קשורה לימות ? או שהם משווקים של ימות המשיח ?
      כלומר האם המערכות שלהם הינם המערכות של ימות המשיח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמואל כהן