הגדרת שלוחה סולמית
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
file:///C:/FFOutput/%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%9A/%D7%9E%D7%A4%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%9D%20%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%9A20201005_155553.mp4
אתה מעתיק את זה ומדביק בשורת חיפוש
כן
-
מוזר מה זה עושה?
-
-
-
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
מוזר מה זה עושה?
@איש-יהודי-טוב @פיסטוק-חלבי לכם זה עובד
לא, הוא אומר לי שהקובץ לא נמצא
-
-
@מאיר-האלוף תעלה בדרייב
-
@איש-יהודי-טוב @דורש-3 @פיסטוק-חלבי
קישור לדרייב -
יצא טעות
-
עכשיו טוב https://drive.google.com/file/d/1ItGzn1LWbj2UoXXvc8WZvjxoGeO7UqSk/view?usp=sharing
תגידו אם נכנסתם
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
עכשיו טוב https://drive.google.com/file/d/1ItGzn1LWbj2UoXXvc8WZvjxoGeO7UqSk/view?usp=sharing
תגידו אם נכנסתם
זה ממש מוזר...
-
מה מוזר ??
שאן לי IVR?? -
@מאיר-האלוף כן
-
נווו מה אומרים המומחים שלנו???
-
@מאיר-האלוף שאנחנו לא יודעים למה זה ככה
אולי @שמואל יוכל לעזור -
@מאיר-האלוף אתה זוכר אם זה היה כך מההתחלה שפתחת את המערכת?
-
לא יודע אולי בגלל שהיו המערכת נמחקה??
-
@מאיר-האלוף ניסת דרך האתר החדש
-
את הגדרת שלוחת # מגדירים בEXT ולא בIVR
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות