• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    אקססימות המשיח
    410 פוסטים 50 כותבים 69.2k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פיסטוק חלבי @גבאי
      נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

      @גבאי אמר בקודים לתקשור עם מערכת טלפונית דרך אקסס:

      בנוגע להעלאת כמה דברים בבת אחת זה קשור לפיתוח של האקסס אם יש לך מישהו שמבין באקסס הוא יכול לעשות לך כל מה שאתה רוצה.

      משמים יש לי אותך😊 😊

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ מנותק
        פיסטוק חלבי @גבאי
        נערך לאחרונה על ידי

        @גבאי
        תודה👍 👍 👍

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ג מנותק
          גבאי
          נערך לאחרונה על ידי גבאי

          אין לי ידע בכתיבת קוד באקסס!
          מצטער!
          (צריך מישהו שיודע תיכנות בשפת "ויזואל ביסיק" שזה שפת התיכנות של כל תוכנות אופיס)

          פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פיסטוק חלבי @גבאי
            נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

            @גבאי
            תודה
            אבל בנוגע לבעיה הקודמת
            מופיע לי private בכל המקומות,

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ מנותק
              פיסטוק חלבי @גבאי
              נערך לאחרונה על ידי

              @גבאי
              שינתי בכל המקומות וזה מה שהוא כותב
              המחשב לא נותן לי לעלות צ''מ ולכן אני מעתיק

              Function GetNameFilds(ByVal strText As String)
              Dim tmpNamesFildsFile(100) As String

                  s = 1
                  Do
                  filds = Mid(strText, s, InStr(s, strText, "#") - s)
                  cntFilds = cntFilds + 1
                  tmpNamesFildsFile(cntFilds) = filds
                  strText = Replace(strText, "%" & filds, "")
                  s = InStr(s, strText, "%") + 1
                  If s = 1 Then Exit Do
                  Loop
                  
                  Dim NamesFildsFile() As Variant
                  ReDim NamesFildsFile(cntFilds)
                  
                  For f = 1 To cntFilds
                  NamesFildsFile(f) = tmpNamesFildsFile(f)
                  Next
                  GetNameFilds = NamesFildsFile
              

              End Function

              השורה הזו filds = Mid(strText, s, InStr(s, strText, "#") - s)
              מודגשת בצהוב

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פ מנותק
                פיסטוק חלבי @פיסטוק חלבי
                נערך לאחרונה על ידי

                @מוטלה @גבאי
                מצאתי את הבעיה
                תודה לכולם

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • D מנותק
                  dudu
                  נערך לאחרונה על ידי dudu

                  מצו"ב קובץ אקסס, הקובץ הוא הקובץ של @אריה והוספתי לו טופס שדרכו אפשר ליצור כמה שלוחות בבת אחת מטבלה, כאשר יש ליצור טבלה שהעמודה הראשונה תכיל את נתיב השלוחה וכל עמודה נוספת תכיל הגדרה. כל שורה בטבלה = שלוחה חדשה.
                  בהצלחה!!
                  הקובץ הנכון מוכנס בפוסט בהמשך.

                  פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פ מנותק
                    פיסטוק חלבי @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu
                    תודה תודה ושוב תודה
                    תבורך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ מנותק
                      פיסטוק חלבי @dudu
                      נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

                      @dudu
                      רק תעדכן שזה נמצא על private כי לא לכולם זה טוב
                      @מוטלה לעיונך

                      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • D מנותק
                        dudu @פיסטוק חלבי
                        נערך לאחרונה על ידי dudu

                        @פיסטוק-חלבי סליחה, הייתה שם טעות בקובץ, מעלה את הקובץ המסודר,
                        לא לשרת פרייבט.
                        תקשור עם מערכת טלפונית 4.0.accdb.zip

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ מנותק
                          פיסטוק חלבי @dudu
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @dudu
                          צ''מ לבדיקתך
                          e3c63cab-1112-4a92-b216-e95bee1e8951-image.png

                          57e2c100-46d7-4c28-96a8-d7ec7a36ea05-image.png

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • D מנותק
                            dudu @פיסטוק חלבי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-חלבי זה המקום היחיד שהיה את הטעות, תשנה מ private ל www ויעבוד לך מצוין.

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ מנותק
                              פיסטוק חלבי @dudu
                              נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

                              @dudu 👍 👍 👍

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • D מנותק
                                dudu @פיסטוק חלבי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @פיסטוק-חלבי עדכנתי והעליתי קובץ חדש.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מוטלה @dudu
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @dudu תודה רבה! אתה פשוט תותח!
                                  יש סיכוי גם לפריבט.?.🙄
                                  או שלפחות תכתוב מה בדיוק צריך לשנות ואיך?

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פ מנותק
                                    פיסטוק חלבי @מוטלה
                                    נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

                                    @מוטלה
                                    תשנה כל מקום מwww ל private
                                    אם @dudu לא יעלה אני יעלה יותר מאוחר

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מוטלה @פיסטוק חלבי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @פיסטוק-חלבי איפה משנים?

                                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ מנותק
                                        פיסטוק חלבי @מוטלה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מוטלה
                                        תכנס במודל הראשון ותתחיל לחפש כל מקום שמופיע WWWW תשנה

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מוטלה @פיסטוק חלבי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @פיסטוק-חלבי יש אפשרות לעשות חיפוש? בנתיים לא ראיתי כלום..

                                          פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פ מנותק
                                            פיסטוק חלבי @מוטלה
                                            נערך לאחרונה על ידי פיסטוק חלבי

                                            @מוטלה
                                            תכנס במודלים בצד שמאל תתחיל מלמטה ותעבור אחד אחד
                                            89871c76-30a0-4ed9-a0d5-4ebae6e9a011-image.png
                                            בתמונה אצלי זה כבר פרייבט אבל שם צריך לשנות מהמקור

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון