חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות
-
@אנוכי מבריק......
-
@מ-מ-פליישער כדאי גם לעשות שם אפשרות בין חלבי לבשרי
-
@איש-יהודי-טוב איפה אנחנו כבר אוחזים?! שחצי שעה הפרש גם לא נוכל להחזיק ראש?!?!?

-
@חנון-המרבה כן למה לא?
וחוץ מזה שעה ולא חצי שעה -
@מ-מ-פליישער
אם כבר עדיף מערכת טיימר עם הגדרה של כל 15 דקות (6 שעות ו0 דקות) שמצנטק בסיום.
ולא רק 6 שעות.נ.ב. היה פעם מערכת של סזק"ש, עוד אפשרות נחמדה.
בהצלחה. -
@מ-מ-פליישער איך אפשר לעשות שיצנתק
-
@מאיר-רוזנטל ביינתים לא ניתן להפעיל צינתוק בסוף השש שעות
-
@brochabar כן אבל אתה שאתה כן מבין אולי יש כזה דבר שאפשר לעשות סתם צינתוק לתזכורת לא רק בבשר וחלב אתה מבין
-
@brochabar נוווו
-
@מאיר-רוזנטל יכול להיות שניתן אבל מישום שהמערכת לא שלי
אז לא אוכל לעשות כלום -
@brochabar אין לך את ההגדרה הזו
-
@מאיר-רוזנטל ההגדרה של מה???
של הטיימר של השש שעות?? -
@brochabar כן או סתם תזכורות
-
@מאיר-רוזנטל אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
כן
ההגדרה הזו זה של @מ-מ-פליישער והוא לא פירסם אותה
ומימילא לא אוכל לקמבן כלום -
@brochabar אוףףףףףףףףףףףףףף אתה לא יכול ליצר שלוחות חדשות
-
@מאיר-רוזנטל אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@brochabar אוףףףףףףףףףףףףףף אתה לא יכול ליצר שלוחות חדשות
לא כמו של @מ-מ-פליישער כי אני עדיין לא יודע לפתח שלוחות
API -
@brochabar אז נווווו
סתם ככה איך באמת אפשר אתה יודע עוד אחד מהפורום שיודע -
@מאיר-רוזנטל מה יודע לפתח API?? יש כל מיני אתרים ללמידה
ואני יודע ש @אהרן-שובקס יודע לפתח
וגם @33064325
וגם @הקול-הירושלמי
וגם כמובן @מ-מ-פליישער
וגם @dudu
ונראה לי שגם @מוטלה
וגם @baror230 אני אגב ממליץ עליו
ועוד ועוד...
בהצלחהה!!
אם אתה מעוניין לדעת בכלל מה זה API אני אשמח להסביר -
@brochabar לא יודע מכל הדברים בל שלוחה
-
@brochabar אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
API אני אשמח להסביר
אז בבקשה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות