איך אני עושה אימות מס' זהות
-
ואם אני יכול לאחר מכן לראות את המס' זהות
-
@איש-ס אמר באיך אני עושה אימות מס' זהות:
אחר מכן לראות את המס' זה
קבלת נתונים
אתה לוקח מספר זהות
והוא לבד מאמת את זה
ואז יש טבלא ששם כתוב הת.ז.אם אתה צריך יותר הסבר תשאל
-
-
@מאיר-האלוף אתה צריך את זה בקבלת נתונים? או בכניסה לקו/לשלוחה
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
@יעקב-קליין השני?
אף אחד לא נמצא בפנים?
בשביל מה?
מיותר!@אלחנן1 אמר בתקנון קטוגרית עזרה הדדית
באם נתקלתם בנושא שלא קשור לקטגוריה זו, נא לדווח לנו. -
@יעקב-קליין מה הקשר לשירשור
מה הקשר לפורום -
@brochabar אמר באיך אני עושה אימות מס' זהות:
@מאיר-האלוף אתה צריך את זה בקבלת נתונים? או בכניסה לקו/לשלוחה
לשלוחה
-
@מאיר-האלוף הקוד הזה בודק את זה למשתנה id אתה מכניס את התעודת זהות
$the_id = str_split($id); for ($i=9; count($the_id) < $i;) { array_unshift($the_id,0); } $plus = 1; $all = 0; for ($i=0; $i < 9; $i++) { $sum = $the_id[$i] * $plus; if($sum > 9){ $a = str_split($sum); $al = $a[0] + $a[1]; $sum = $al; } $all += $sum; if ($plus == 1) { $plus = 2; } else { $plus = 1; } } $o = $all % 10; if ($o == 0) { echo “התעודת זהות תקינה”; }
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
