צבירת נקודות דוח נפרד לכל שלוחה
-
שלום וברכה,
אם יש לי מספר שלוחות שבכל אחת מהן מקבלים נקודות,
ואני רוצה להוריד דוח לכל שלוחה בנפרד, כדי לראות את רמת ההשתתפות במשימה הספציפית,
כיצד יש להגדיר זאת? -
@OBYEKTIV באיזה צורה צוברים נקודות?
אם זה בקבלת נתונים יש לך את הדוח של הקבלת נתונים -
תודה,
יש לי 20 שלוחות של קבלת נתונים,
אני רוצה שכל דוח של שלוחה יהי-ה נפרד -
@OBYEKTIV בכל שלוחה יש לך דוח נפרד של קבלת נתונים. את הדוח של הנקודות אי אפשר לפצל. אולי תבקש לפיתוח.
-
כן, לגבי הנתונים אני יודעת,
רציתי לשאול אם יש אפשרות להגדיר דוחות נפרדים -לוג נפרד לכל שלוחה -
@OBYEKTIV יש אפשרות אבל לא ב html
זה נמצא בתוך תיקיית points
mrhl kjpa ao -
תודה רבה!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות