הגבלת אורך שיחה
-
@33064325
שבוע טוב
מה שלא עובד לי זהenter_id=yes enter_id_type=list
זה קוד אישי לפי לרשימה בשלוחה ולא לפי כל הקודים שב listAllInformation
-
@shz בדקתי, עובד
-
@33064325
אין לי מושג מה עובד לך.
אולי יש הבדל בין השרתים.
אצלי הוא לא מבקש קוד .מה שעשיתי זה פטנט חדש, הגדרתי את כל המספרים שלנו בקבוצה ואני מעביר אותם בשלוחה של המודול הזה (ולא כמו קודם שהשתמשתי כמו שאתה עשית שזה יהיה הגדרה בתוך מודול אחר), אז זה עובד, הוא מבקש קוד, ההגבלות קיימות.
אבל עכשיו הפתעה חדשה...
עד עכשיו הוא זיהה את כולם, חלק לפי מספר טלפון וחלק לפי קוד אישי (מי שאין לו מספר טלפון אישי).
בשמיעת קבצים הוא זיהה את כולם וידע להוסיף להם נקודות....
עכשיו הוא אומר להם שלום לך מספר אישי 0527611111 (דהיינו מספר הטלפון) ניכר כי הנך משתמש חדש וכו'
מה קרה עכשיו???
מה שהוספתי זה ששלוחה ראשית מפנה לשלוחת מיון, שמי שיש לו טלפון שלנו עובר לשלוח שמפעילה טיימר ואח"כ ממשיך כמו שהיה עד היום.
ומי שאין טלפון שלנו ישר עובר להמשך כפי שהיה עד היום. -
@shz תוסיף
record_name=no
-
@33064325
זה כמו כוסות רוח למת....
עד היום זה שהוא לא ביקש, זה בגלל שהוא שייך אותם ל listAllInformation,
כעת אם הוא לא מקשר זה יוצר בעיה -
@shz
לא הבנתי, הגדרתenter_id=yes enter_id_type=list
ואתה רוצה לפי listAllInformation ?????
אתה מבין שזה לא יעבוד... כן?
זה הגדרות שונות אין קשר ביניהם!
תכתוב מה המטרה שלך בדיוק ננסה לעזור לך -
@33064325
אני לא מבין איך את המנסה לעזור?
היה הגדרה ונשארה כפי שהייתה.
הוספתי שלוחה בתחילת המערכת להגביל אורך שיחה.
ההגדרה אמורה לפעול פתאום אחרת??ואני לא מדבר על
enter_id=yes enter_id_type=list
אלא על
points_add=yes points_add_amount=3
עד היום הוא ידע לקרוא את מספר הטלפון של המאזין, ולהוסיף לו נקודות לפי listAllInformation.
ברישום הוא נתן קוד אישי, טלפון, שם וכו'...
עכשיו הוא לא מכיר את המאזין והוא מתייחס אליו כאל קוד אישי מספר 0527611111 -
@shz
אני לא מבין כלום
יש לך שלוחה בה המאזין עובר לפי enter_id_type=list
שם השלוחה מסננת אותו עם הוא נמצא ברשימה או לא
אח"כ אם הוא נמצא הוא עובר מוגבל בזמן ואם לא הוא מגיע לאותה שלוחה
לשם הדוגמה שלהוספת ניקוד ושם מוגדר חוץ מסוג השלוחה וכו גםenter_id_type=list_all_information
אם הבנתי נכון אז את הקלטת השם הוא מבקש בשלוחה של הסינון
ולכן תוסיף שם את ההגדרהrecord_name=no
ואח"כ המערכת תחזור לשלוחה של ההוספת ניקוד
לפי listAllInformation
אם צריך תוסיף גם הגדרה שלsay_name=no
-
@33064325 אמר בהגבלת אורך שיחה:
אם הבנתי נכון אז את הקלטת השם הוא מבקש בשלוחה של הסינון
לפי
enter_id_type=list
תוכל לבדוק זאת ע"י שתתקשר למערכת ותסתכל בכרטיסייה שיחות נכנסות באיזה שלוחה המאזין נמצא כשהמערכת מבקשת ממנו הקלטת השם
כל מה שכתבתי מבוסס על ההבנה ש
enter_id_type=list
אינו קשור ל
enter_id_type=list_all_information
אלא זה שני סוגים שונים של ID
ואגב אולי זה יוכל לעזור לך בלי לשנות את הID -
@33064325
תודה על כל הניתוח והזמן המושקע, אבל אתה יוצא מנקודות הנחה לא נכונות.סדר המעבר של המאזין בכניסה הוא כזה
1, פילטר מי שיש לו קו שקיבל ממני - מוגבל בשיחה עד קרוב לשעתיים.
2, פילטר אם הוא תלמיד או איש צוות. תלמיד מוגבל בשעות כניסה.
3, פילטר אם המספר מוכר או שיכנס עם קוד אישי. (כאן המערכת תזהה אותו באחד משני האופנים:
אוenter_id=yes enter_id_type=phone
או
enter_id=yes enter_id_type=list_all_information
4, פילטר מחולק לפי קבוצות (go_to_folder_from_list_all_information), בכדי לבדוק ולקבל הודעות שמיועדות למאזין הספציפי.
5, תפריט כניסה למרחב וכו'...
בתוך שלוחות השמעת שיעורים התלמידות מקבלות ניקוד על שמיעת שיעורים
זו ההגדרה:points_add=yes points_add_amount=3
כאן, לאחר סיום השיעור, במקום לומר קיבלת 3 נקודות, הוא אומר ניכר כי הנך משתמש חדש וכו'
...
על זה אני שואל: כל זה התחיל אחרי שהוספתי לתהליך את סעיף 1 לעיל. מה הקשר?? -
@shz
enter_id=yes
enter_id_type=phone- זה הגדרה שיכנס לפי טלפון רגיל
זה יהיה תקף לאותה שלוחה בלבד.
אני מתכוין עד לפעם הבאה שיהיה מוגדר ID אחר
תוכל אולי להשתמש בזה
https://f2.freeivr.co.il/post/1952
אם זה לא עזר לך
אשמח לתת לך שירות בתשלום - זה דורש ללמוד יותר טוב את מבנה המערכת
ivr.8480381@gmail.com - זה הגדרה שיכנס לפי טלפון רגיל