העברת קבצים בממיל
-
אני רוצה שאם אני יצטרך להעביר קבצים דרך האתר אז אני כל פעם צריך לקחת את קובץ ולהעביר לשלוחה אחרת ואם יש לי שולחה בתוך שולחה בתוך שלוחה זה לוקח לי הרבה זמן אולי אפשר שאני יכתוב לאיזה שולחה להעביר כמו שיש דרך הטלפון
-
@נתי-ויזל אפשר עם פקודה בשורת הכתובת של הדפדפן:
https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=copy&what=ivr2:/&target=ivr2:/יש להחליף את 0795000000במס' המערכת ואת 1234 בסיסמת הניהול, אחרי ה-what כותבים את שלוחת המקור כולל שם הקובץ וסיומת, ואחרי ה-target כותבים את שלוחת היעד.
אם לא כותבים שם קובץ - מעתיק את כל השלוחה.בהצלחה!!
-
לשים

וזה יעבוד??? -
@אני-חדש מה???
-
@אני-חדש נכון מאד, אחרי שאתה משנה את מה שאתה צריך תכניס את זה לשורת הכתובת ותלחץ אנטר.
-
-
@33064325
לא את זה. אלא את זה@dudu אמר בהעברת קבצים בממיל:
@נתי-ויזל אפשר עם פקודה בשורת הכתובת של הדפדפן:
https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=copy&what=ivr2:/&target=ivr2:/יש להחליף את 0795000000במס' המערכת ואת 1234 בסיסמת הניהול, אחרי ה-what כותבים את שלוחת המקור כולל שם הקובץ וסיומת, ואחרי ה-target כותבים את שלוחת היעד.
אם לא כותבים שם קובץ - מעתיק את כל השלוחה.בהצלחה!!
-
-
@33064325 תבדוק, למה לשאול כ"כ הרבה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות