איך אני עושה שלוחת רישום?
-
@אסתי-כ
למה הכול להקליט
אפשר גם להקיש!! -
נכון לא משנה לי בדיוק הקלטה או הקשה
איך אני עושה את זה
ויעזור לדעת איך אני עושה גם הקשה וגם הקלטה -
זה דחוף, יש מי שיכול/ה לעזור לי?
-
פוסט זה נמחק! -
שלחתי הודעה למייל
-
פוסט זה נמחק! -
@אסתי-כ אפשר לעשות סליקת אשראי מיידית דרך השלוחה ולא צריך להקליט את המספר אשראי שזה גם לא חוקי.
אין עדיין אפשרות בקבלת נתונים להקיש את המייל. -
אני רוצה סליקת אשראי
אבל איך עושים את זה
ואיך עושים את כל מה שכתבתי למעלה? -
@אסתי-כ אני לא ניסתי דרך פתיחת פרוייקט וכו'
פשוט לפתוח שלוחת תפריט ושם יושמעו הפרטים של הקורס
ובסיום הפרטים ישמעו לרישום הקישי 1
לפתוח שלוחה 1 של קבלת נתונים כפי ההדרכה הראשונית כאן
בקבלת נתונים מקבלים את כל הפרטים שרוצים מהלקוח לפי ההוראות
יש אפשרות להתממשק עם חברת סליקה כמו נדרים פלוס וכד' רק אם יש לכם חשבון שם.
אם זה ממש דחוף אפשר לפנות לחברת מבזק שיעשו לכם את זה נראה לי שזה בתשלום אני לא יודע כמה
0722777222 -
תודה רבה
-
@אסתי-כ
אם את רוצה יש לי מערכת מוכנה כמעט לקורסים עם אופציה של חידוש כל X זמן
וכן אם תרצי כל דבר אחר - בתשלום
ivr.8480381@gmail.com
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות