קמפיין שכשעונים מועברים לתפריט הראשי
-
משהו יודע איך אני עושה את זה
-
@איש-ס אתה צריך לבקש משרות הלקוחות שיגדירו את הקמפיין כקמפיין פתוח
שים לב מומלץ במקרה כזה לעשות טיימר שלא יענו בטעות ויגמרו לך את היחידות -
@מוטלה אמר בקמפיין שכשעונים מועברים לתפריט הראשי:
@איש-ס אתה צריך לבקש משרות הלקוחות שיגדירו את הקמפיין כקמפיין פתוח
סתם שאלה, מה זה קמפיין פתוח, יאני במה זה משנה
-
@שלמה1155 קמפיין רגיל עובד שאתה שולח הודעה ובסיום מתנתק, קמפיין פתוח זה בלי הודעה אלא במקום שאתה תחייג למערכת המערכת מחייגת עליך
-
אין למשהו את ההגדרה של מעבר לקו כשעונים כי בשרות לקוחות זה עולה המון כסף
-
@איש-ס אתה יכול לעשות בהקשה על 1 מעבר למערכת אחרת ושם תעשה ראוטינג ימות למערכת שלך, לא פיתרון מושלם אבל יחסוך לך את ההגדרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות