• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בבקשה מה המס' הודעה של

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    29 פוסטים 7 כותבים 1.7k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9 מנותק
      9121800 @33064325
      נערך לאחרונה על ידי

      @33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

      record_ok=#
      

      אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית

      אני הגדרתי

      record_ok=2
      

      ולא עובד

      מ 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מערכת תהילים @9121800
        נערך לאחרונה על ידי מערכת תהילים

        @9121800 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

        @33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

        record_ok=#
        

        אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית

        אני הגדרתי

        record_ok=2
        

        ולא עובד

        מי אמר שאפשר כול המקשים?

        3 9 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 3 מנותק
          33064325 @מערכת תהילים
          נערך לאחרונה על ידי 33064325

          @9121800
          מאיפוא הבאת 2 ??
          תכתוב

          record_ok=#
          
          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ מנותק
            מערכת תהילים @33064325
            נערך לאחרונה על ידי מערכת תהילים

            @33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

            @מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

            record_ok=2

            מאיפוא הבאת 2 ??
            תכתוב

            record_ok=#
            

            אני????

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • 3 מנותק
              33064325 @9121800
              נערך לאחרונה על ידי

              התכוונתי ל @9121800 סליחה @מערכת-תהילים

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • מ מנותק
                מערכת תהילים @33064325
                נערך לאחרונה על ידי

                @33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

                התכוונתי ל @9121800 סליחה @מערכת-תהילים

                תערוך את הפוסט

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 9 מנותק
                  9121800 @מערכת תהילים
                  נערך לאחרונה על ידי 9121800

                  @מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

                  @9121800 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

                  @33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

                  record_ok=#
                  

                  אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית

                  אני הגדרתי

                  record_ok=2
                  

                  ולא עובד

                  מי אמר שאפשר כול המקשים?

                  ההגיון אומר: שכל אפשרות, צריך להיות לכל מקש.
                  ואם אין? צריך לבקש!

                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • 3 מנותק
                    33064325 @9121800
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @9121800 לא נכון, זה אומר שכשאישרו את ההקלטה אז זה יסיים ולא יבקש אישור
                    זה לא אומר שסיום ההקלטה יהיה # ואז תוכל לשנות

                    אני מתכוין לומר, תמיד # זה סיום ההקלטה השאלה היא האם כאשר תסיים יבקש אישור או לא...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 9 מנותק
                      9121800
                      נערך לאחרונה על ידי 9121800

                      בקשתי לפתח
                      https://f2.freeivr.co.il/post/35789
                      @9121800 אמר בשיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה record_ok=2
                      :

                      שיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה
                      לא רק #

                      אני יסביר,
                      אני צריך לצטט, בקו שלי מקו אחר, (שלא נמצא על מערכת ימות המשיח)

                      עשיתי תפריט, אם שלוחה 2 להקלטות, (הגדרתי קובץ שקט ל-M1012)

                      כך למשל: אם בקו "קול אנ''ש" מוגדר, מקש 2 להשהיה, (Pause)
                      אני מתקשר לקו קול אנ''ש, נכנס לדרשה אני רוצה לצטט, מפסיק באמצע, (מקש 2)

                      מתקשר לקו שלי, נכנס לתפריט אם שלוחה 2 להקלטות,

                      מחבר את שתי השיחות, לוחץ 2, שמפעיל בו זמנית בקו שלי הקלטה, ובקו השני חזרה להשמעה,

                      עכשיו אם יש לי כמה דברים לצטט, כל פעם שאני לוחץ #
                      הוא מעביר קובץ בקו השני, ואני צריך עוד פעם לדפדף

                      הכי טוב הגדרה כזו

                      record_ok=2
                      

                      יישר כח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • נ מנותק
                        נתי ויזל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        ישר כח עזרתם לי מאוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י מנותק
                          יהונתן כץ @מערכת תהילים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:

                          שם את מקיש על כפתור F3 ומחפש את ההודעה שאתה רוצה

                          בחלק מהמחשבים זה כונטרול F (אצלי נגיד F3 לא מחפש...)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון