עזרה בהגדרת שלוחת הקלטות
-
@dudu
אז למעשה אם הגדרתי את
record_end_goto
והגדרתי שיעבור באישור לשלוחה ראשית אחרי אישור הקלטה ולניתוק אחרי ביטול הקלטה
אז אין משמעות להגדרת record_end_goto_2נכון?
-
@רעהו-יעזורו ברירת מחדל הגדרה זו משפיעה אם לוחצים על #7.
-
@dudu
תודה פשוט הייתי צריך להאזין לקו ולהקליט הודעה ואז הבנתי -
@dudu
הגדרתי שלוחות צינתוק (רישום ושליחה)
האם ישנו קובץ מערכת שבו ניתן לומר לשמירה עם שליחת צינתוק הקש 2 וללא צינתוק הקש 7 ? -
הסתדרתי צריך לערוך את M1009
-
@רעהו-יעזורו @dudu
אולי תוכלו לעזור לי?
אין לכאורה שום בעיה בהגדרות שלוחת הקלטות אבל אני מנסה להקליט ו - זה עושה "ההודעה הוקלטה בהצלחה" אבל אחר כך מיד "ההודעה קצרה מידי" ולא משנה מה אורך ההקלטה
מה יכול לגרום לזה??
זו שאלה דחופה!! -
@תודה-על-העזרה תעלה לכאן את ההגדרות בשלוחת ההקלטות
-
@רבי-יצחק שכוייח גדול!!
הנה
type=record
title=הקלטת סיפור
copy_record_link=yes
record_ok=#
say_record_number=no
say_record_menu=no
record_end_goto=/2/2/3/3
email_send=yes
email_address=.....@gmail.com
email_name=הקלטות מהמאזינים
email_title=סיפורים -
@תודה-על-העזרה אין פה משהו בעייתי
אתה שומע את ההקלטות או שכלל לא מקליט? -
@רבי-יצחק
כל הנסיונות נשלחו אלי למייל
אבל העסק לא מסתיים כי הוא שוב ושוב טוען שההקלטה קצרה מידי -
@תודה-על-העזרה מעניין תנסה להגדיר ככה מה יוצא?
type=record title=הקלטת סיפור copy_record_link=yes say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/2/2/3/3 email_send=yes email_address=.....@gmail.com email_name=הקלטות מהמאזינים email_title=סיפורים -
@רבי-יצחק
הצלחתי!!
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות