פילטר - סקר
-
אם היה מזוהה לפי טלפון הייתי עושה את ההגדרה הפשוטה בסקר שלא לאפשר לאותו טלפון לענות פעמיים, הבעיה היא שאין כזו הגדרה לסוג זיהוי אחר אלא רק לטלפון...
-
אולי אפשר להעביר את זה לבקשות לפיתוח...
-
לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.
-
@כלומר אמר בפילטר - סקר:
לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.
אולי באמת @כלומר צודק ותכניס אחרי הת.ז. זיהוי אוטמטי לפי טלפון ואת זה תוכל להגדיר בפילטר שאחרי הסקר
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק @כלומר בסך הכל יש לי סקר שאני רוצה שכל אחד יוכל לענות פעם אחת, אבל לא לפי טלפון אלא לפי ספרות שמקיש, כרגע עם הפילטר כל אחד יכול אכן להכנס לסקר רק פעם אחת ולכן אם לא ענה לסקר כבר לא יכול להכנס שוב, אין לזה פתרון? צריך להוסיף פיתוח שבשלוחת הסקר עצמה תהיה הגדרה שיזהה לפי id אחר ולא טלפון וייתן להכנס רק פעם אחת...
-
@dudu תעשה שלוחה לפני הסקר של קבלת נתונים לפי ת"ז, תגביל פעם אחת להרשמה לפי ת"ז, ואחרי ההרשמה שיעבור לסקר.
בהצלחה. -
@רבי-יצחק על זה אני מדבר, עשיתי פילטר שנכנס לפי ת"ז ומגביל כניסה לפעם אחת ואח"כ עובר לסקר, הבעיה היא שאם עבר לסקר, ולא ענה, אח"כ לא יכול להיכנס שוב לסקר, כי כבר עבר את הפילטר...
-
@dudu אני אסביר לך שוב, מה לדעתי צריך להיות הפתרון בשבילך.
הכניסה לסקר שלך כרגע זה על פי ת"ז, השאלה היא האם אפשר להוסיף לזיהוי הזה נתון נוסף, ובאופן אוטומטי. למשל מספר ת"ז זה נחסם, או מספר ת"ז זה קיבל עוד זיהוי - מספר מסוים או שם מסוים - שמזוהה עם המספר ת"ז הזה.
אם זה אפשרי, ואפשר להוסיף את הנתון הזה באופן אוטומטי ע"י מעבר לשלוחה מסוימת לאחר ההשתתפות בסקר, [או אולי הקשה על אישור, ואתה הופך את בקשת האישור ל"השלמת תהליך הסקר הקש 1" וכדו'], אז יש לנו את הפתרון.
כי אתה מכניס את הנתון הזה בפילטר שלפני הסקר, וכך הפילטר מסנן רק את אלו שקיבלו את התג שהדבקת עליהם לאחר ההשתתפות.
כמובן שאם יש סקרים כל יום וכדו', העניין מסתבך, איך לאפס את זה, או לשנות כל יום את ההגדרות. -
@כלומר לא הבנתי את כוונתך, איך אפשר להוסיף לפילטר נתון שמשתנה?
-
@dudu הרי הפילטר היא לאו דוקא לפי רש"ת, יש הרי רשימה של סוגי זיהוי, אלא שאני לא יודע אם אפשר לקשר ביניהם, למשל שכל מי שמזוהה עם מספר ת.ז. הזאת - יזוהה גם כמספר טלפון הזה, או כל פרט זיהוי אחר.
אופציה נוספת: כל תג אחר שאפשר להלביש על הזיהוי של ת.ז. אפילו אולי נקודות, למשל: כל מספר ת.ז. שקיבל נקודה יכול לעבור,
אני לא יודע אם אחד מהדברים האלו קיימים, אני רק אומר מה צריך לבדוק, ואפשר להיות יותר יצירתי ולחשוב על רעיונות מעין אלו... -
זה נשמע רעיון טוב, כלומר אחרי הסקר יועבר לשלוחה שתוסיף לו נקודה,
אבל איך אפשר בפילטר לבדוק אם יש לו נקודה? -
@dudu עברתי קצת על מודול נקודות, וחשבתי על רעיון מסוים
לפני הסקר תוסיף לכל אחד באופן חד פעמי 100 נקודות.
בשלוחה נוספת לפני הסקר תוריד מכולם נקודה אחת.
כשיענה נכונה על הסקר יעבור לשלוחה המורידה ממנו 100 נקודות. [צריך לבדוק אם זה יוריד את כל הנקודות למי שיש לו רק 90 נקודות למשל]
כשיתחבר בפעם השניה לסקר כבר לא יהיו לו נקודות [ולכן צריך להגדיר שלא לא יעבור פעם נוספת בשלוחת הוספת הנקודות!]
ואז כשהוא ירצה לעבור בשלוחת הורדת נקודה אחת לא יוכל להיכנס למינוס נקודות
ומשם אפשר להפנות לשלוחה אחרת.כמובן להחליף את הודעת המערכת M2484 [לא ניתן להכנס למינוס נקודות] לשקט
ולהגדיר:points_save_points_zero_no_add_end_goto=/5/8
-
@כלומר בדקתי וזה אכן עובד מאד יפה, אבל זה כמובן יכול להיות טוב רק במקרה שלא משתמשים בניקוד למטרות נוספות, וכן צריך לזכור לאפס את הפילטר ואת הנקודות לפני הסקר הבא
-
@dudu אמר בפילטר - סקר:
אבל זה כמובן יכול להיות טוב רק במקרה שלא משתמשים בניקוד למטרות נוספות,
אני לא כל כך מתמצא בזה, אבל זכור לי שאפשר לעשות ניקוד נפרד לכל חידון/שאלה, לא?
וכן צריך לזכור לאפס את הפילטר ואת הנקודות לפני הסקר הבא
אם אפשר לעשות ניקוד בשאלה אחרת כנ"ל, לא צריך לאפס. ולמה לאפס את הפילטר?
אגב, מה שכתבתי להפוך את הודעת המערכת M2484 לשקט, אולי עדיף שתחליף אותו בהודעה "כבר השתתפת פעם אחת בסקר הזה" וכדו'