הודעה נוספת בפתיח...
-
קרה לי משהו מוזר -
בשלוחה הראשית אחרי שהוא מקריא את ההודעה שהכנסתי,
במידה והתלמיד לא מקיש מספר שלוחה הוא מקריא את הפרסומת של ימות המשיח (זה מה שקורה בכל הקווים שקיימים אצלי),
במערכת אחת מסוימת לפני הפרסומת של ימות המשיח הוא מקריא (בתוספת להודעה שאני הכנסתי בפתיח, ואחרי המתנה) "לשלוחת הגנים הקש 10" ואז פרסומת של ימות המשיח,חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי משהו מיותר.
למישהו קרה דבר כזה?
-
@מנדי-ג-ייקובס תבדקי בהודעות המערכת אולי נוסף שם משהו בטעות ואם את מוצאת תמחקי את ההודעה הזאת

-
@יהונתן-כץ חיפשתי טעים שם שום הודעה מיותרת,
מה עוד זה יכול להיות? -
@מנדי-ג-ייקובס תבדוק בתיקיית Messages אם אין כזו הודעה.
-
@מנדי-ג-ייקובס
נשמע מוזר אולי זה באג כלשהוא תנסה לפנות לשירות לקוחות -
@מנדי-ג-ייקובס אולי נכנס להודעה של ''תפריט נא להקיש...'' איזה הקלטה של ''לשלוחת הגנים...'' תנסי לבדוק את זה...

-
@יהונתן-כץ לא, אין שם הודעה נוספת,
יותר מזה - העליתי לשם הודעה אחרת וזה לא שינה את ההודעה שהוא מוסיף לי... -
@מנדי-ג-ייקובס אמר בהודעה נוספת בפתיח...:
@יהונתן-כץ לא, אין שם הודעה נוספת,
יותר מזה - העליתי לשם הודעה אחרת וזה לא שינה את ההודעה שהוא מוסיף לי...אז זה כנראה באג עזוי במערכת תפני לשרות לקוחות:
y0773137770@GMAIL.COM
0773137770
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות