מה זה?
-
נשמרה לי בטעות הודעה בתיקיה הזו,
וזה מופיע לי עכשיו כפתיח של הקו...
מה זה התיקיה הזו?
מה תפקידה?
איפה היא ממוקמת?
-
@יהודיה זה הודעת הקמפיין
-
@שאול איך אני משנה אותה?
-
@יהודיה
הודעה של רשימת תפוצה, כך זה נראה.
ואולי מוגדר שישמיע את הודעת הקמפיין בכניסה,
לפי מה שנראה מהצילום מסך שצירפת, נראה שהשתמשת באקסס וכו', אז פשוט צריכים להכניס שימחוק הקובץ שעודכן.
בהצלחה -
@יהודיה שיגור הודעות>הגדרת קמפיין
-
הסתדר תודה מחקתי את ההודעה
סתם למען האינטלגנציה,
למה זה נהיה?
מה זה בעצם?
אף פעם לא השתמשתי בקמפין... -
@יהודיה אולי הגדרת איזשהו שלוחה כהקלטה לקמפיין
-
@יהודיה
מאיפה זה
-
@חיובי
סליחה על אין כניסה
איך מקיימים תפוצה
והאם בכל שלוחה בנפרד -
@דבש
לא הבנתי! -
@חיובי
שאלתי על רשימת תפוצה
אני לא בטוח שאני יודע איך עושים
אם אפשר קצת לדבר על זה הסבר -
-
@שאול תודה
אקבל עכשיו יותר אומץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות