צבירת נקודות בועידה
-
צבירת נקודות בועידה, יש כזו אפשרו?
משהו כמו בהקלטות שאם התלמיד מסיים לשמוע הוא מקבל.
אם אין דרך רשמית, האם יש דרך להגדיר יציאה מהועידה לשלוחת קבלת נקודות ואז שהמורה יעשה יציאה לכולם וככה הם יקבלו (וכמובן לחסום לתלמידים את האפשרות לצאת...) -
כ"כ איך אפשר להצביע בחדר ועידה?
-
@shayg
הצבעה זה ע"י כוכבית 2 תסתכל כאן
(https://f2.freeivr.co.il/topic/3826/חדש-ממשק-ניהול-חדרי-הועידה-האיטרנטי/219)
אם צריך להוסיף הגדרה -
צבירת נקודות בועידה, יש כזו אפשרו?
משהו כמו בהקלטות שאם התלמיד מסיים לשמוע הוא מקבל.
אם אין דרך רשמית, האם יש דרך להגדיר יציאה מהועידה לשלוחת קבלת נקודות ואז שהמורה יעשה יציאה לכולם וככה הם יקבלו (וכמובן לחסום לתלמידים את האפשרות לצאת...) -
טוב,
אף אחד לא הגיב אז פשוט ניסיתי
הגדרתי בשלוחת השידור:type=confbridge
conf_bridge_type=broadcaster
title=כיתה ח-ז
conf_bridge_exit=yes
confbridge_end_goto=/7/88שזה אומר כניסה רק כשיש מנהל, ברגע שהמנהל יוצא התלמיד מקבל הודעה "יצאת מחדר הועידה " ואז מועבר לשלוחת הוספת ניקוד.
-
@adhd הבעיה שהיום אין אפשרות שהתלמידים לא יוכלו לצאת לבד וגם שיהיה הצבעה ביקשתי מימות שיוסיפו, מקווה שזה יקרה בקרוב.
-
@33064325 אמר בצבירת נקודות בועידה:
@adhd הבעיה שהיום אין אפשרות שהתלמידים לא יוכלו לצאת לבד וגם שיהיה הצבעה ביקשתי מימות שיוסיפו, מקווה שזה יקרה בקרוב.
צודק, ניסיתי לשנות ל conf_bridge_type=listen שבמקור היה בלי אפשרויות הקשה ועכשיו זה כן נותן

-
@adhd יש לי סיבה טובה לחשוב שזה יעלה בימים הקרובים נחכה ונראה
-
-
@adhd אמר בצבירת נקודות בועידה:
@shayg
הצבעה זה ע"י כוכבית 2 תסתכל כאן
(https://f2.freeivr.co.il/topic/3826/חדש-ממשק-ניהול-חדרי-הועידה-האיטרנטי/219)
אם צריך להוסיף הגדרהבדקתי בקו ולא צריך שכוייח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות