בשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה
-
מה שכתוב בשידור חי שברירית מחדל חוזר לתחילת השלוחה במציעות חוזר להמתנה " ואז יוכל לצאת במקרה כזה: סודר שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה בחזרה לשלוחות במערכת (בדרך כלל על יד הקשה על כוכבית 8 במהלך השהייה בחדר הועידה) כמו כן כאשר המנהל יוצא מחדר הועידה, במקום שהלקוח שוב יחזור להמתנה בחדר כברירת מחדל, ברירת מחדל החדשה היא שחוזר לתחילת השלוחה כלומר לתפריט שה"מנהל עדיין לא נמצא, להמתנה הקישו 1 לשידורים קודמים 2" ניתן להגדיר מעבר לכל תיקה אחרת שהיא
confbridge_end_goto=/8/8אם רוצים שילך לתיקיה אחת אחורה ניתן להגדירconfbridge_end_goto=..אם רוצים שינתק ניתן להגדירconfbridge_end_goto=hangup" -
-
@אנוכי אמר בבשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה:
מה שכתוב בשידור חי שברירית מחדל חוזר לתחילת השלוחה במציעות חוזר להמתנה " ואז יוכל לצאת במקרה כזה: סודר שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה בחזרה לשלוחות במערכת (בדרך כלל על יד הקשה על כוכבית 8 במהלך השהייה בחדר הועידה) כמו כן כאשר המנהל יוצא מחדר הועידה, במקום שהלקוח שוב יחזור להמתנה בחדר כברירת מחדל, ברירת מחדל החדשה היא שחוזר לתחילת השלוחה כלומר לתפריט שה"מנהל עדיין לא נמצא, להמתנה הקישו 1 לשידורים קודמים 2" ניתן להגדיר מעבר לכל תיקה אחרת שהיא
confbridge_end_goto=/8/8אם רוצים שילך לתיקיה אחת אחורה ניתן להגדירconfbridge_end_goto=..אם רוצים שינתק ניתן להגדירconfbridge_end_goto=hangup"גם אצלי. כנראה באג

-
-
@33064325 ואז זה רלוונטי ההגדרות האלה?
-
@אנוכי אמר בבשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה:
@33064325 ואז זה רלוונטי ההגדרות האלה?
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות