יציאה מחדר ועידה
-
confbridge_end_goto=/8/8 -
@dudu מעניין לא ידעתי שחייבים להוסיף את זה חשבתי שברירת מחדל חוזר שלב אחורה...
-
@33064325 אמר ביציאה מחדר ועידה:
@dudu מעניין לא ידעתי שחייבים להוסיף את זה חשבתי שברירת מחדל חוזר שלב אחורה...
גם אני
-
@dudu תודה רבה. האם שייך להגדיר גם אצל מנהל החדר שיוכל לצאת בהקשת משהו, ולא יצטרך לנתק?
-
@chaim1 אמר ביציאה מחדר ועידה:
@dudu תודה רבה. האם שייך להגדיר גם אצל מנהל החדר שיוכל לצאת בהקשת משהו, ולא יצטרך לנתק?
שיקיש גם *8
-
@chaim1 את 2 ההגדרות האלו אפשר לרשום גם בשלוחה של המנהל ואז גם הוא יוכל לצאת בלחיצה על *8.
-
@dudu יש סיבה שבגלל שהמנהל יוצא ע"י יציאה ולא ע"י ניתוק ההקלטה אינה נשמרת? ובאיזה הגדרה ניתן לסדר זאת?
-
@chaim1 מה מוגדר בשלוחת הניהול ומה מוגדר בשלוחת התלמידים?
-
@dudu שלוחת התלמידים:
type=confbridge
title=חדר ועידה שלוחת תלמיד
conf_bridge_type=listen
conf_bridge_exit=yes
confbridge_end_goto=/01/06שלוחת הניהול:
type=confbridge
title=שידור חי שלוחת מלמד
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_folder_to_play=01/06/1/9
conf_bridge_exit=yes
confbridge_end_goto=/01/06/1/0 -
@chaim1 תנסה להוסיף ב-2 השלוחות את ההגדרה שההקלטה תישמר (בעקרון אמור להיות ברירת מחדל אבל לפעמים יכול לעזור):
conf_bridge_record=yes -
@dudu עשיתי את זה וזה עדיין אומר הוחזרתם לחדר הועידה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות