איחולי בוקר טוב וכו
-
פוסט זה נמחק! -
@dudu
היא באמת נמצאת שם בתפריט הראשי -
@יוסף-ח תוכל להעלות צילום מסך?
שרואים את מיקום התיקייה ואת תוכנה? -
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
זה צריך להיות תיקייה תיקרא רק
PlayDate
בלי תוספות -
ממה שראיתי שניה אחת,
שם התיקייה לא טוב,
צריך להיות PlayDate ולא PlayDait -
-
@יוסף-ח
שוב פעם השם לא נכון... -
-
@יוסף-ח אולי תעלה צילום מסך שנראה את התוכן של התיקייה PlayDate?
-
@dudu אתה יכול להגדיר לי את זה במערכת?
-
עכשיו עובד
דיברתי עם נציג והוא הסביר לי שצריך שהתקייה פליי דאטה תיהיה בתפריט שעושים את ההגדרה וזה לא היה השלוחה הראשית
תודה לכולם -
@יוסף-ח תוכל להגדיר לי גם?
-
-
@יאיר-32 אתה יכול להגדיר לי?
-
פוסט זה נמחק! -
אני עדין לא הבנתי איך אני פותח תיקיה וקורא לה שם
-
@איש-ס
פותחים תיקיה רגילה, ואח"כ מחליפים את השם. -
איך אני מחליף את השם
-
@איש-ס
דבר ראשון תתייג.
ומחליפים שם ע"י לחיצה ימנית על העכבר כשאתה עומד על התיקיה המבוקשת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

