• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    טלפון נוסף למערכת

    שאלות ועזרה הדדית
    11
    78
    1868
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

      @יאיר-32 למה לא. אם המערכת הוא פריווט אז המספר השני גם ישויך למערכת שלך

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יאיר 32 @שאול נערך לאחרונה על ידי

        @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

        @יאיר-32 למה לא. אם המערכת הוא פריווט אז המספר השני גם ישויך למערכת שלך

        הקו ב11 ש"ח הוא רגיל!
        אני שואל האם הוא יכול להיות קו משני לפרייוט?
        כי הרי בסופש"ד הקו המשני מחבר לפריווט

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

          @יאיר-32 לא הבנת מה זה קו משני
          זה לא שאתה פותח קו ומנתב לקו הראשון וזהו
          אלא אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות עם המספר קו והסיסמה שפתחת והם ישייכו את המספר לקו הראשון כך שזה יהיה אותה המערכת עצמה פשוט עם מספר נוסף

          י 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יאיר 32 @שאול נערך לאחרונה על ידי

            @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

            @יאיר-32 לא הבנת מה זה קו משני
            זה לא שאתה פותח קו ומנתב לקו הראשון וזהו
            אלא אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות עם המספר קו והסיסמה שפתחת והם ישייכו את המספר לקו הראשון כך שזה יהיה אותה המערכת עצמה פשוט עם מספר נוסף

            אז למה צריך לשלם 11 ש"ח על קו חדש?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

              @יאיר-32 רק אם אתה רוצה מספר פתוח לכשרים
              אה"נ אתה יכול לפתוח קו רגיל בחינם
              (נכון לאתמול אין מספרים במספרים החינמיים)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יאיר 32 @שאול נערך לאחרונה על ידי

                @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

                @יאיר-32 לא הבנת מה זה קו משני
                זה לא שאתה פותח קו ומנתב לקו הראשון וזהו
                אלא אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות עם המספר קו והסיסמה שפתחת והם ישייכו את המספר לקו הראשון כך שזה יהיה אותה המערכת עצמה פשוט עם מספר נוסף

                ויש אפשרות אם רוצים לפצל א"ז מקו משני למערכת IVR נוספת?

                ש ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש
                  שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                  @יאיר-32 :man-shrugging:
                  תשאל בשירות לקוחות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שמואל ש. @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                    @יאיר-32 אמר בטלפון נוסף למערכת:

                    @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

                    @יאיר-32 לא הבנת מה זה קו משני
                    זה לא שאתה פותח קו ומנתב לקו הראשון וזהו
                    אלא אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות עם המספר קו והסיסמה שפתחת והם ישייכו את המספר לקו הראשון כך שזה יהיה אותה המערכת עצמה פשוט עם מספר נוסף

                    ויש אפשרות אם רוצים לפצל א"ז מקו משני למערכת IVR נוספת?

                    מה זאת אומרת?
                    להפריד את זה בחזרה מהמערכת ולעשות על זה קו אחר?
                    כן, אפשרי.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י
                      יאיר 32 @שאול נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

                      @יאיר-32 לא הבנת מה זה קו משני
                      זה לא שאתה פותח קו ומנתב לקו הראשון וזהו
                      אלא אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות עם המספר קו והסיסמה שפתחת והם ישייכו את המספר לקו הראשון כך שזה יהיה אותה המערכת עצמה פשוט עם מספר נוסף

                      שלום וברכה,

                      הוספת מספר משני למערכת הינה בתשלום של 50 ₪

                      B ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • B
                        brochabar @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                        @יאיר-32 מוזר כי לי אשו את זה בחצי שעה חינם

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י
                          יאיר 32 @brochabar נערך לאחרונה על ידי

                          @brochabar אמר בטלפון נוסף למערכת:

                          @יאיר-32 מוזר כי לי אשו את זה בחצי שעה חינם

                          שלום וברכה,

                          זה בתשלום.

                          בברכה,
                          אליהו
                          מחלקת שירות הלקוחות
                          0533137770 שלוחה 2

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש
                            שמואל ש. @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                            @יאיר-32 אמר בטלפון נוסף למערכת:

                            הוספת מספר משני למערכת הינה בתשלום של 50 ₪

                            אני הוספתי מספרים ללא תשלום כלשהוא.
                            מאוד מעניין!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש
                              שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                              @יאיר-32 מה בקשת מהם?

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • B
                                brochabar @שאול נערך לאחרונה על ידי

                                @שאול בקשתי בזה הלשון במייל שים לב יתכן וכתבתי דברים מיותרים אבל הכל כדאי למען הבהירות שלך אל שירות הלקוחות
                                שלום אשמח אם תוכלו לחבר לי את המספר הזה------
                                סיסמה -------

                                למספר מערכת---------

                                סיסמה ------

                                מספר המנהל בשני המערכות הוא ------
                                תעודת זהות --------
                                תודה רבה

                                תוך אפילו פחות מחצי שעה אנו לי בוצע

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ש
                                  שאול @brochabar נערך לאחרונה על ידי

                                  @brochabar מובן. שאלתי את @יאיר-32 מה הוא ביקש

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י
                                    יאיר 32 @שאול נערך לאחרונה על ידי

                                    @שאול אמר בטלפון נוסף למערכת:

                                    @brochabar מובן. שאלתי את @יאיר-32 מה הוא ביקש

                                    שאלתי בשירות לקוחות
                                    ואמרו שעולה 50 ש"ח להוספת קו משני
                                    אבל אמרו שזה תלוי בסוגי המערכות

                                    ש ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שאול @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                                      @יאיר-32 אמר בטלפון נוסף למערכת:

                                      שאלתי בשירות לקוחות

                                      אני שאול מה בקשת האם כנוסח דלעיל?

                                      אבל אמרו שזה תלוי בסוגי המערכות

                                      מז'תומרת (פריווט?)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש
                                        שמואל ש. @יאיר 32 נערך לאחרונה על ידי

                                        @יאיר-32 אמר בטלפון נוסף למערכת:

                                        אבל אמרו שזה תלוי בסוגי המערכות

                                        והמערכת שלך???

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י
                                          יאיר 32 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל-ש אמר בטלפון נוסף למערכת:

                                          @יאיר-32 אמר בטלפון נוסף למערכת:

                                          אבל אמרו שזה תלוי בסוגי המערכות

                                          והמערכת שלך???

                                          המערכת שלי נמצאת אצל teltech
                                          אז לא ידעתי במדויק מה להגיד!
                                          אני מברר מול teltech האם אני יכול לנייד לימות
                                          ואז אני יהיה בטוח מה יש לי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ר
                                            רבי יצחק נערך לאחרונה על ידי

                                            ראיתי את התגובות / תשלום/חינם, וכ'ו
                                            לדעתי מיותר לחלוטין הדיון פה.
                                            כלל גדול ב"ימות המשיח" אין להשוות בין הלקוחות כלל.
                                            תלוי מי הלקוח המבקש, ומה כלול במערכת המובקשת.
                                            כולם פה מבינים שבשביל תא קולי אישי, ימות לא יתנו מספר משני חינם וכ'ו
                                            משא"כ במוסד גדול אפשר לקבל יותר שרות וכ'ו.
                                            בהצלחה לכולם

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון