שלוחה להרשאות גישה ב API
-
כדי להאפשר גישה לכל אחד להכנס יש להגדיר
type=api api_link=http://register.meser.biz/api_kesherphone.php api_add_0=ApiModule=incomingPolicy api_add_1=Template=2 api_add_2=List=OPEN api_add_3=gotofolder=1 enter_id_type=digitsכדי להאפשר שרק מי שנמצא ברשימת התפוצה להכנס יש להגדיר
type=api api_link=http://register.meser.biz/api_kesherphone.php api_add_0=ApiModule=incomingPolicy api_add_1=Template=2 api_add_2=List=WHITELIST api_add_3=gotofolder=1 -
@barkol אמר בשלוחה להרשאות גישה ב API:
כדי להאפשר גישה לכל אחד להכנס יש להגדיר
שלוחה זו מה טעמה?
הרי בשביל שכל אחד יוכל להיכנס לא צריך את ההגדרה הזו? -
@brochabar אמר בשלוחה להרשאות גישה ב API:
@barkol אמר בשלוחה להרשאות גישה ב API:
כדי להאפשר גישה לכל אחד להכנס יש להגדיר
שלוחה זו מה טעמה?
הרי בשביל שכל אחד יוכל להיכנס לא צריך את ההגדרה הזו?אחרי שמגדירים אחרת ורוצים להחזיר...
-
@barkol איפה בוחרים איזה רשימת תפוצה? או שאפשר רק ברירת מחדל
-
@yonatan ברירת מחדל
-
אבל בעצם יש את זה שלהגדיר
white_list=yes white_list_type=template_defaultואז יתן רק למי שברשימת תפוצה ברירת מחדל להיכנס לשלוחה, ולטלפונים אחרים יודיע אין לכם הרשאת גישה לתיקייה זו
-
@yonatan אמר בשלוחה להרשאות גישה ב API:
אבל בעצם יש את זה שלהגדיר
white_list=yes white_list_type=template_defaultואז יתן רק למי שברשימת תפוצה ברירת מחדל להיכנס לשלוחה, ולטלפונים אחרים יודיע אין לכם הרשאת גישה לתיקייה זו
יפה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות