עדכוני אהבת ישראל
-
@מ-מ-פליישער אמר בעדכוני אהבת ישראל:
זה בשלבי סיום. פשוט כל פעם צצים דברים שלא נותנים לי לגמור את הספר טלפונים.
אבל זה כבר עומד לעבוד.אנחנו כבר מאוד מחכים!!!
-
@מ-מ-פליישער בפוסטפון תקצר את הדומיין כי הוא מאד ארוך וגם אי אפשר לשמוע את ההודעות שלוחה 1 לא עובדת משום מה , ואיך נרשמים לצינטוקים שיש לי הודעה (אף על פי ששלחתי לי הודעה ולא קיבלתי אותה)
-
@מ-מ-פליישער צריך לחצן של יציאה בעת שמיעת המיילים
-
פוסט זה נמחק! -
@מ-מ-פליישער מה זה פוסט פון?
-
@שמעון-ירחי מייל טלפוני חינם. המערכת עושה לך מייל על הטלפון.
@מ-מ-פליישער הוא אומר לי "סימניה זו ריקה"
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan לא הבנתי
זה מייל ציבורי דרך הטלפון? -
@שמעון-ירחי לא ציבורי. לטלפון שלך בלבד
-
@yonatan אמר בעדכוני אהבת ישראל:
@שמעון-ירחי מייל טלפוני חינם. המערכת עושה לך מייל על הטלפון.
תודה שלקחת פיקוד

כבר עוד מעט נגמר לי הסוללה.@מ-מ-פליישער הוא אומר לי "סימניה זו ריקה"
איפה הוא אומר לך?
-
@מ-מ-פליישער איך שאני נכנס לפוסטפון
-
-
-
@מ-מ-פליישער אומר לי שם השולח שניה שקט. נושא המייל שניה שקט. גוף המייל שניה שקט ואז הוקלטה ב 01/01 1900.........
-
@yonatan אמר בעדכוני אהבת ישראל:
@מ-מ-פליישער אומר לי שם השולח שניה שקט. נושא המייל שניה שקט. גוף המייל שניה שקט ואז הוקלטה ב 01/01 1900.........


כמה ניסיתי למנוע את הבאג הזה ובסוף הוא צץ אצליך. תן לי לבדוק שנייה -
פוסט זה נמחק! -
@מ-מ-פליישער נכנסתי לזה והוא לא זיהה אותי ונרשמתי מחדש. עכשיו עובד.
-
@yonatan אמר בעדכוני אהבת ישראל:
@מ-מ-פליישער נכנסתי לזה והוא לא זיהה אותי ונרשמתי מחדש. עכשיו עובד.
נכון. באתי לומר את זה. אין ברירה
-
לקוחות יקרים.
כפי ש @yonatan דיווח, צריך להרשם מחדש לפוסטפון. אך ננחם אותכם שלא עוברים עוד דומיין וזה הדומיין הסופי. -
@מ-מ-פליישער אמר בעדכוני אהבת ישראל:
לקוחות יקרים.
כפי ש @yonatan דיווח, צריך להרשם מחדש לפוסטפון. אך ננחם אותכם שלא עוברים עוד דומיין וזה הדומיין הסופי.יצרתי לפני עשר דקות ועושהלי שמו @yonatan
שלחתי למייל שלי ואז שלחתי חזרה למייל הטלפוני ולא מקריא
ובסוף הוא אמר בתאריך 1950
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות