כתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,
-
ולכן אני פונה ישר אליך @שמואל
אני לא מצליח ליראות את התלמידים בחדר הועידה!
(עשיתי כבר כמה ניסוים דרך כמה טלפונים וזה פשוט לא עובד!)
אני לא מבין מה הבעיה שלי!
בתודה מראש. -
@קלסר-של-שאלות עשית את השידרוג?
-

(שני השמות ששם הם קשורים לניסוי...) -
@קלסר-של-שאלות שייכת את השלוחה של הוועידה לכיתה?
-
@קלסר-של-שאלות תפנה במייל
-
@yonatan אמר בכתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,:
@קלסר-של-שאלות שייכת את השלוחה של הוועידה לכיתה?
אני עשיתי בדיוק לפי הסרטונים האלה-https://f2.freeivr.co.il/topic/4734/המדריך-להכנת-ממשק-חדרי-הועידה
https://freeivr.co.il/misc/confbridgeVID/Untitled Project.mp4
https://freeivr.co.il/misc/confbridgeVID/p2.mp4 -
@נץ-החמה אמר בכתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,:
@קלסר-של-שאלות תפנה במייל
פניתי כבר והם סתם שלחו לי אחרי המון זמן של המתנה קישורים לשידרוג.
-
@קלסר-של-שאלות אני שואל אם עשית את הפעולה הזו, בלי קשר לשום סרטון הדרכה

-
@yonatan אמר בכתבתי כבר בנושא אבל הוא לא ניפתר,:
@קלסר-של-שאלות אני שואל אם עשית את הפעולה הזו, בלי קשר לשום סרטון הדרכה

אני גם הסתבכתי עם הנושא הזה
צריך להדגיש אותו בהוראות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות