שלוחת חברותא
-
מישהו יודע איך אפשר לעשות חדר ועידה שמוגבל לשני אנשים ומייד אחריהם יפתח חדר ועידה חדש ? או משהו בסגנון בשביל שלוחת חברותא בקו של ת"ת
-
@avrham היה מובנה שלוחה כזאת, אבל כבר לא עובד
כנראה מאז שאי אפשר להפעיל חדר ועידה ללא מנהל
תפנה לימות במייל תשאל אותם אם אפשרי -
@avrham חדר ועידה (עם מנהל) עם הגבלה שאח"כ עובר לשלוחה לדוגמא 55 שהיא חדר ועידה מוגבל שאח"כ עובר לשלוחה 852852 שהיא חדר ועידה מוגבל וכן על זה הדרך כיד הדמיון הטובה עליך
-
@yonatan איך מגדירים בחדר ועידה מוגבל, לכמה משתתפים הוא יהיה מוגבל?
-
-
@נץ-החמה מוסיפים בשלוחת החדר ועידה
limit_entries_folder_max=לכמה יהיה מוגבל limit_entries_folder_goto=/לאן ילך אם נגמרה מכסת הכניסות לשלוחהM3752מלאי הכניסות האפשרי לשלוחה זו התמלא. להחליף לאלפית שניה שקט
%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav -
@שאול אמר בשלוחת חברותא:
@נץ-החמה חדר ועידה מוגבל מובנה לא עובד
לכן בדיוק שאלתי את @yonatan מה ההגדרות.
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan הבעיה היא שזה לא פותח חדר ועידה חדש אוטומטית.
-
@נץ-החמה ברור שלא. זה אין אפשרות, אבל מה הבעיה לפתוח 50 שלוחות ועידה?
הבעיה העיקרית זה שצריך מנהל בתוך כל חדר, לדעתי צריך פשוט שהם יהיו המנהלים
-
פוסט זה נמחק! -
-
@clickphone תודה רבה, אני יפנה אליו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות