שידרוג נרחב במערכת ניהול האינטרנטית החדשה
-
@שמואל יש אפשרות לשמור סקר?
-
@שמואל בשלוחת וועידה ספציפית > ניהול יש מערכת שעות. איך יוצרים את זה?
-
@yonatan אמר בשידרוג נרחב במערכת ניהול האינטרנטית החדשה:
@שמואל בשלוחת וועידה ספציפית > ניהול יש מערכת שעות. איך יוצרים את זה?
מישהו יודע?
-
@yonatan עדיין לא פעיל.
-
@שמואל
עכשיו אנחנו נצרכים לחדר ועידהאז כך
אני מנסה לעשות כפתור F12
מציור על הכפתור ירח ושאני לוחץ זה מכבה את המחשב(??)
ושאני לוחץ על
ארוך זה לא עושה כלוםהאם מישהו יכול לעזור בזה?
-
@קול-הקווים אמר בשידרוג נרחב במערכת ניהול האינטרנטית החדשה:
אני מנסה לעשות כפתור F12
יש מחשבים שצריך ללחוץ על מקש ההתחל או FN ויחד על F12
-
אני מעלה קובץ אקסל אם התלמידים וזה מראה לי אותם אבל כשהם מתקשרים זה מראה אותם בתור אורח השמח אם משהו יוכל לעזור בעניין זה
-
@משה-כהן-2 שייכת אותם לכיתה מסויימת?
-
כן זה על כיתה
-
@משה-כהן-2 אתה בטוח שאתה על אותה שלוחה?
-
@yonatan כן אני בטוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות