• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בשלוחת הוספת ניקוד points_save

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    12 פוסטים 2 כותבים 392 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קול הקווים
      נערך לאחרונה על ידי

      אני רוצה לשיך את כולם לקבוצה אחת איך עושים?

      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 3 מנותק
        33064325 @קול הקווים
        נערך לאחרונה על ידי 33064325

        @קול-הקווים תכתוב בקובץ GroupNumbers

        ID1= X
        ID2=X
        

        וכו
        תוכל גם להעביר את המשתמשים בשלוחה

        type=add_id_to_list
        add_id_to_list_location_list=/Points/GroupNumbers
        add_id_to_list_value=XX
        add_id_to_list_end_goto=/
        add_id_to_list_error_end_goto=/
        
        ק 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ק מנותק
          קול הקווים @33064325
          נערך לאחרונה על ידי

          @33064325 אמר בבשלוחת הוספת ניקוד points_save:

                                                                                                                                      ID1= X                                                                                                                                                                            ID2=X                                            
          

          זה כול המספרים שבעןלם?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • 3 מנותק
            33064325 @33064325
            נערך לאחרונה על ידי 33064325

            @קול-הקווים אם כן אז זה הפיתרון

            @33064325 אמר בבשלוחת הוספת ניקוד points_save:

            תוכל גם להעביר את המשתמשים בשלוחה

            type=add_id_to_list
            add_id_to_list_location_list=/Points/GroupNumbers
            add_id_to_list_value=XX
            add_id_to_list_end_goto=/
            add_id_to_list_error_end_goto=/
            

            ולהשתיק הודעות מערכת רלוונטיות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק מנותק
              קול הקווים
              נערך לאחרונה על ידי קול הקווים

              @33064325 ולכתוב את שם הקובץ והתקייה ככה : Points / GroupNumbers.ini

              3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • 3 מנותק
                33064325 @קול הקווים
                נערך לאחרונה על ידי

                @קול-הקווים כמו שכתבתי בדיוק בלי INI

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ק מנותק
                  קול הקווים @33064325
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @33064325 ומה זה 2 השורות למעטה?

                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • 3 מנותק
                    33064325 @קול הקווים
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @קול-הקווים להיכן ילך בסיום,
                    ולהיכן ילך אם יש שגיאה
                    אני מעדיף להכניס את שתי ההגדרות למנוע בעיות

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • ק מנותק
                      קול הקווים @33064325
                      נערך לאחרונה על ידי קול הקווים

                      @33064325

                      איך אני עושה שזה יהיה פעם בחיים?
                      בהטמעה?

                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3 מנותק
                        33064325 @קול הקווים
                        נערך לאחרונה על ידי 33064325

                        @קול-הקווים
                        אין בהטמעה
                        זה רק ליצור שלוחת מעבר
                        אבל מה איכפת לך שזה יהיה בכל פעם ?
                        תשתיק את הודעות המערכת ושיעברו שם כל פעם

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ק מנותק
                          קול הקווים @33064325
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @33064325 תודה רבה
                          יש לי שאלה איך אני עושה שישמעו את כמות הנקודות של הקבוצה (חיפשתי בהגדרות המודל ולא מצאתי)

                          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 3 מנותק
                            33064325 @קול הקווים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @קול-הקווים
                            כאן

                            משמיע רק קבוצתי

                            type=points_say_total
                            enter_id_type=list_all_information
                            say_points_group=yes
                            

                            משמיע גם אישי וגם קבוצתי

                            type=points_say_total
                            enter_id_type=list_all_information
                            after_say_points_group=yes
                            
                            
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון