מערכת שפתוח לקומה הכשרה
-
יש לי מערכת בשרת הפרייבט
ואני מחפש משהו שיש לו מערכת השרת הרגיל
שרוצה להחליף איתי
אני מוכן גם לשלם יחידות -
@wiznitz
נו באמת 11 ש''ח ביני ובנך מה היא
תפתח מערכת חדשה זה נפתח בשרת רגיל -
@פיסטוק-חלבי אמר במערכת שפתוח לקומה הכשרה:
@wiznitz
נו באמת 11 ש''ח ביני ובנך מה היא
תפתח מערכת חדשה זה נפתח בשרת רגילאבל זה נחסם אחרי יומיים ואל שווה שלשם ואחרי יומיים זה יחסם
-
@wiznitz
מה פתאום פתחתי שם כבר כמה מערכות והכל פעיל עד אתמול שאז בדקתי שם משהו בפעם הארונה אבל יש חזקת חיים שזה עדיין פעיל -
@WIZNITZ מה זה משנה באיזה שרת הקו ?
-
@פיסטוק-חלבי אמר במערכת שפתוח לקומה הכשרה:
@wiznitz
מה פתאום פתחתי שם כבר כמה מערכות והכל פעיל עד אתמול שאז בדקתי שם משהו בפעם הארונה אבל יש חזקת חיים שזה עדיין פעילאוקיי
תודה -
@WIZNITZ מה זה משנה באיזה שרת הקו ?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות