הצילו!!! אני מקבל באמצע הלילה צינתוקים מאנשים שנכנסו למערכת
-
@חיים-פרידמן הגדרות
-
@קול-הקווים מה???
-
@חיים-פרידמן תביא הגדרות של השלוחה
-
@חיים-פרידמן עשית ראוטינג אליך
הם פשוט מנסים להתקשר אליך
אם זה באמצע הלילה
אולי נוקמים בך שצינתקת להם
-
@קול-הקווים איזה שלוחה? ראשית?
-
@רבי-יצחק איזה הם אומרים שזה בטעות זה אנשים מבוגרים
-
@חיים-פרידמן תחסום את האפשרות לכניסה לשלוחה של הראוטינג בשעות הלילה
-
@רבי-יצחק אין לי שלוחת ראוטינג
-
@חיים-פרידמן מה אני עושה רובם נכנסו רק לשלוחה ראשית
-
@חיים-פרידמן ממה זה יכול לקרות?
-
@חיים-פרידמן תפנה למייל
אבל זריז. -
@חיים-פרידמן יותר הגיוני שמשהו עלה על הסיסמא שלך ועושה שם ככל העולה על רוחו

-
@רבי-יצחק לאיזה מייל
-
@מוטלה זה המון אנשים שמצנתקים בטעות אולי זה בהשארת הודעה למנהל???
-
@חיים-פרידמן אם הגדרת שבסיום יש צינתוק.
-
@מוטלה איך מבטלים את זה?
-
@חיים-פרידמן תביא את ההגדרות שהגדרת.
-
@נץ-החמה לא הגדרתי כלום
-
@חיים-פרידמן את ההגדרות בשלוחה של ההקלטה למנהל\שלוחה ראשית.
מאיפה שמצנתק -
@yonatan
type=voice_mail
last_play_of=tfr
say_last_play_location=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות